Hallo, Ik ben bezig met een site waar scripts op draaien die als demo dienen.
Nu wil ik dus doormiddel van cronjob iedere uur de database verwijderen en autmatisch een sql bestand weer laten uploaden zodat alle posts/users die in dat uur zijn aangemaakt weer weg zijn.
Code:
$sql = 'DROP TABLE `bb1_access`, `bb1_adminsessions`, `bb1_announcements`, `bb1_attachments`, `bb1_avatars`, `bb1_bbcodes`, `bb1_boards`, `bb1_events`, `bb1_folders`, `bb1_groups`, `bb1_icons`, `bb1_moderators`, `bb1_optiongroups`, `bb1_options`, `bb1_permissions`, `bb1_polloptions`, `bb1_polls`, `bb1_posts`, `bb1_privatemessage`, `bb1_profilefields`, `bb1_ranks`, `bb1_searchs`, `bb1_sessions`, `bb1_smilies`, `bb1_styles`, `bb1_subscribeboards`, `bb1_subscribethreads`, `bb1_subvariablepacks`, `bb1_subvariables`, `bb1_templatepacks`, `bb1_templates`, `bb1_threads`, `bb1_userfields`, `bb1_users`, `bb1_votes`, `bb1_wordlist`, `bb1_wordmatch`';
Die code heb ik nu moet ik ook nog een code vinden die weer alles terug zet maar die kan ik dus niet vinden in me phpmyadmin volgens me host zou ik die moeten zien als ik het sql bestand zelf de eerste keer weer uploade.
Weet iemand toevallig ook nog waar ik die code dus kan vinden. En waar zou ik het sql bestand dan neer moeten zetten gewoon op me server of kan ie ook op me computer blijven staan?