1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Weer flinke dip at the moment.. toch nog een kans om meer in te kopen
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Je zal maar diep in OMG zitten :oops:
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat dan?

    China?
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Stupid China
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ja, nogal :) Was zelf op vakantie dus ook te laat kunnen reageren. Eigenlijk alles in USDT moeten zetten, maar helaas. Nu dus maar de ride uitzitten. En aan de andere kant; geniaal moment om bij te kopen.

    Qtum is ook een gaaf initiatief btw voor de geïnteresseerden.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vorige week in de ICO crash ingekocht. Gisteren had ik in USDT omgezet. Toen weer ingekocht, zakte het NOG meer.. Nu maar uitzitten
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    OMG krabbelt wel weer op toch? Hoop meer dat die Neo's die ik op 30 kocht nog eens wat gaan doen. Stomme chinezen verneuken m'n lambo's!

    https://cryptoreactions.tumblr.com/ en wat humor om te lachen, tenminste herkende er wel een aantal
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  8. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik wil graag money verdienen.

    Ik heb mn HODL portfolio, maar ik wil de volgende Bitconnect meemaken.

    Iemand enig inzicht in wat booming kan worden? Voor mijn gevoel is het de afgelopen maanden een beetje rustig...
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb mijn ETH omgezet in ASTRO. Vriend van mij is er laaiend enthousiast over:

    https://astronaut.capital/contribute.html

    Zelf snap ik het nog maar deels, maar het idee lijkt te zijn dat ASTRO zelf weer gaat beleggen in ICO's en zo voor een beter verspreid risico zorgt.

    Op dit moment kan je alleen nog maar kopen, nu nog even met 20% korting.
     
  10. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ok dat klinkt erg tof!

    Hoe werkt het? Heb je een eigen wallet daarvoor ook?
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Geloof het of niet maar dat ben ik zelf ook nog aan het uitzoeken. Op de site staat een white paper en er is een open Telegram groep.

    Maar het idee er achter is dat je dividend uitgekeerd krijgt in ETH. Een ASTRO is als het ware een aandeel.
     
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Maar waar zijn je tokens? Die heb jij toch wel?
    Of houden zij die bij? En dat ze dividend storten naar een ETH "rekening"?
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zeker heb ik die. Je kan ze gewoon kopen op de site. Het dividend wordt idd gestort op een ETH wallet. Ik ga er denk ik een My Ether wallet voor openen.

    Ik heb mijn ETH om BITRREX er heen gestort via Litebit ETH gekocht en betaald met IDEAL. De aangekochte ETH kan dan direct door naar ASTRO.
     
  14. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Maar waar store je dan je ASTRO tokens? Heb jij die, of hebben zij die in beheer?
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap je vraag niet, wat ongetwijfeld door mijn gebrek aan kennis komt. Ik vermoed dat zij die hebben.
     
  16. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Nou, als je crypto's koopt, heb je deze in je bezig. Ofwel op een exchange, ofwel in een wallet oid.
    Ik vraag me af, als je ASTRO koopt, waar deze munten dan zijn. Bij de developer, of net zoals de rest in je eigen bezig.

    Dit omdat ik me, als je ze in eigen bezit hebt, me afvraag hoe ze weten hoeveel ASTRO je hebt en dus hoeveel dividend ze moeten uitkeren aan jou.
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    [​IMG]

    ik ben begonnen met $100 en wil in 40 trades naar de ton. Zit nu in NEO zodra die de $35 aantikt wordt ie meteen verkocht voor USD. En dan weer wachten op de volgende dip. Enige wat ik doe is aanhouden tot ie 20% aantikt, en niet eerder verkopen dan dat en ook niet wachten op meer. Ik denk dat op een gegeven moment je zo groot wordt dat als je all in gaat de markt ook makkelijker meebeweegt dat zie je vaak in kleinere pump en dump munten.

    Wat denken jullie, gaat dit me lukken?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij is jouw posts een weinig subtiele manier van 'kijk mij' ;) Wel begrijpelijk btw als je echt van 100 dollar bijna 100.000 hebt weten te maken! Wat heb je daarvoor gedaan en hoeveel tijd ben je er aan kwijt?

    Van je screen is niks te zien btw.
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ik ben net begonnen :) maar ik zag deze post een keer en dacht van "waarom ook niet?" Dus ik moet mn eerste trade nog maken :)

    Maar ik geloof hier wel in :) Voor de rest heb ik zo'n 1800 eu in Neo, OMG, ARK, BTC, IOTA, XRP en XEM

    Vooral XRP en IOTA te duur gekocht, op de rest wel winst, maar dat is allemaal voor de langere termijn, met die $100 wil ik meer actief traden. Maar ja vraag me idd wel af hoe lang dat gaat duren
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er is niet echt te zien wat je postte. Ik meende op te maken uit jouw post dat je van 100 bijna 100k hebt gemaakt.

    Dat is al een redelijke investering. Ik zelf heb nog maar iets van 460 geïnvesteerd wat alles bij elkaar nu iets van 900 oid waard is. Dat is niet verkeerd voor precies een jaar na mijn eerste investering, maar ofc ook niet de klapper die sommige mensen wel maken.
     

Deel Deze Pagina