1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG][​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mei 2022
    Cyndris, Jimmy J., janter en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
  3. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Eerlijk reck, maakt die crypto je echt zo ongelukkig of is dit allemaal meer voor de grap?
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
     
    Cyndris vindt dit leuk.
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Wie is die kikker eigenlijk? Van een tekenfilmserie ofzo? Of de veroudering van Cell II uit DBZ?

    Iig buy the dip mensen, boeien lachen man!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.661
    Dit is wel de periode waar je met maandelijks inleggen de nieuwe XBW Sugardaddy kan worden. Niet in troep instappen, inleggen met wat je kan missen, ook blijven sparen/beleggen en je niet gek laten maken door koersdalingen.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    I fully agree
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Juist nu inderdaad, alleen zien die rode cijfers er toch niet zo leuk uit.
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.661
    Niet iedere 5 min kijken helpt ook. De hele aandelenmarkt is ook rood, zolang je dit met een langere termijn horizon doet hoef je je niet heel druk te maken.
     
    Jorrie, Daz en Reckuuza vinden dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Zoom out, geen domme dingen doen, gisteren moet ik bekennen dat ik toch wel weer livestreams zat te loeren, reddit af te speuren (suicide hotline posts voorbij zien komen sheesh), en ja kan niet ontkennen dat me dat ook allemaal begon te panicken en stond op t punt weer te sellen. ik ga er ook wel vanuit dat we nog 80% down kunnen gaan, maar over een half jaar-jaar kan t er weer heel anders voorstaan (of niet). in the end gaat t echt wel weer up.

    ik ga sowieso dcaen in btc en eth, alles wat ik nu nog in alts heb laat ik staan. prob paar not gonna survive but oh well.

    take a walk, dont look at it at all, enjoy the nice weather en life.

    dank voor de hopium
     
    Daz vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat er ook alweer gezegd werd Reckuuza. Laag inkopen, laten rusten en dan duur verkopen. Als je al in paniek raakt van een kleine daling, stel je voor wat beurs beleggers het hele jaar door doen. Als ik interesse had, zou ik kiezen voor een opkomende markt of crypto en dan investeringen doen voor de langere termijn... precies zoals het werkt bij echte aandelen. Je wilt gewoon te snel rijk worden. ;)
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Kleine daling :lol:
     
    Scorp2111, Yerewn en Scarlett vinden dit leuk.
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    ik vind t veel en veels te voorspellend dat deze shit nu gaat bouncen btw (of na een tijd) elke alt incl btw lijkt nu bottomed out tot supportlvl van start bullmadness, maar zal t die support behouden?

    ook legend cryptomiccie (@Yerewn) tweet dat alleen maar,



    vergeet ie dat vet nog +50% kan zakken ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2022
  16. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Staat er niet redelijk voor, maat
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    geldt ook voor jou, p.s. not financial advice
     
  18. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.661
    Goed topic voor iemand die geen interesse in dit onderwerp heeft.

    [​IMG]

    Maar goed:
    Laag inkopen, laten rusten en dan duur verkopen. Dat klinkt leuk, maar als jij net BTC op 60K hebt gekocht en hij 6 maanden later naar 30K zakt wat doe je dan? Vanaf de zijlijn is het makkelijk om dit soort shit te roepen maar als dit je enige advies is zou ik inderdaad niet beginnen en lekker blijven sparen. Gaat vast goed komen met alle inflatie. In principe is de tijd in de markt belangrijker dan de markt timen, maar het vergt enige emotionele controle om niet in paniek te raken als je ineens je inleg gehalveerd ziet worden. Als je speelt met geld wat je kan missen en je een solide basis hebt is dit al een stuk makkelijker.

    Als je al in paniek raakt van een kleine daling, stel je voor wat beurs beleggers het hele jaar door doen. Normale aandelenmarkten zijn iets minder volatiel dan cryptomarkten. Voor de rest is er een onderscheid tussen beleggers die winst halen uit hun investering en aan handelaren die winst halen uit hun transactie. Waar een belegger uitzoomt en zich niet door een daling laten gek maken kijkt een handelaar naar kansen om een positie te nemen en daar snel winst op te maken. Verschil in mindset en doelen.

    Als ik interesse had, zou ik kiezen voor een opkomende markt of crypto en dan investeringen doen voor de langere termijn. Dit is het moment om in te stappen in India en Afrika, dit keer zullen ze vast succesvol worden. Op de lange termijn zorg je voor een gezonde spreiding over meerdere markten, een mix van aandelen en ETFS met hier en daar wat exotische gokjes naar crypto/aandelen/opkomend. Investeren hoort voor 90% saai te zijn en die 10% kan je lekker gek doen met wat je maar wil.

    precies zoals het werkt bij echte aandelen. Wat maakt crypto minder echt? Is het omdat het geen intrinsieke waarde heeft? Dollars en euros zijn in principe hetzelfde, het heeft waarde omdat wij als maatschappij er waarde aan geven. De hele aandelenmarkt is een mix van feitelijke waardes gemixt met menselijke emoties.

    Je wilt gewoon te snel rijk worden. Enige punt wat je maakt.
     
    Cyndris, Fiasco, Killamonkey en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Dus wanneer sugardaddy
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.661
    Voor jou altijd
     
    Scarlett vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina