1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    ik heb 100% gedaan en dan hoop je dat toch alles verkocht wordt. En nu bij 100% geeft hij retour dat er niets is omdat het minimaal 1 moet zijn. Terwijl de balance wel 0.995 aangeeft.
    En 0,005 bijkopen gaat ook niet omdat ik minimaal 1 moet kopen.

    Moet toch mogelijk zijn om in decimalen te handelen? als dit niet het geval is blijf je restwaardes houden die je nooit kan innen of er mee traden?
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik heb het ook:

    Aeron
    0.99600000
    Nuls
    0.98400000
    MIOTA
    0.96600000
    Loopring
    0.87300000

    Wat een onzin? Dat is wel wat geld ja
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ja binance is nogal gaar met "dust" van coins. Enige manier om er om heen te gaan is BNB coin te gebruiken. Either way, binance maakt er flink extra geld mee.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik kan mn Miota niet verkopen voor BNB hoor. "Total must be at least 1". Dit is wel gaar. Heb op zn minst 15/20 dollar aan dust. Weet je hoeveel tron dat is
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2018
  5. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Precies. Heb al een mail gestuurd naar Binance support maar nog geen antwoord. Beetje duister.
    je koopt b.v. 100 coins van iets en dan krijg je 99,9995 en dus dus als je wil verkopen kom je niet meer van die 0,9995 af omdat ze alleen in hele munten willen handelen.
    Kijk dat ze geld willen verdienen prima dmv van fees maar niet door dit soort smerige trucs.

    Ik ga ondertussen opzoek naar een andere trader die eerlijker is. Iemand tips?
     
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dit zijn dus precies van die dingen die ik van te voren wil weten. Toevalligerwijs kwam een vriend van mij gisteren al met hetzelfde probleem.
    Ik heb het even uitgezocht en het verzamelen van 'dust' is te vermijden door bijvoorbeeld voor 5 euro BNB(binance coin) te kopen, als je die hebt dan betaalt je daar namelijk je trading fees van ipv de te traden coin.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mar dat werkt dus alleen met een BNB pair. Dit is dus nog steeds onzin. Ze moeten gewoon in decimalen werken
     
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik heb geen idee wat een BNB pair is :whistle:
    Wat ik ervan snap is dat je bijvoorbeeld Cardano koopt met Bitcoin en dat je de fees betaalt van je BNB als je die hebt. Of heb ik het dan mis?
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is ook mijn grootste ergernis aan Binance idd. Gelukkig heb ik daar snel rekening mee gehouden qua inkopen van alt coins met BTC, zodat je maar een miniem deel overhoudt.

    Los hiervan. Waarom zou je VEN verkopen als deze nog behoorlijk stijgende is?
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe bedoel je? Hoe kan je daar rekening mee houden?

    En idd, VEN 26/2 rebranding!
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ik heb net ook even op Binance gekeken maar van alle coins die ik niet meee heb heb ik hooguit 0,00xxxx over. Gaat dus bij mij maar om centen aan dust
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hopelijk lossen ze het snel op. Onzin zeg.

    VeChain x Jim Breyer announcement zorgt weer voor een moonshot. $100 eind vh jaar?
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    VEN is ook vannacht weer lekker gegaan :)

    Nu TRX nog weer richting de 0,20 zodat ik een gedeelte kan verkopen en ik ben weer blij :+
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja dus dat. Wil van m'n trx af
     
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858

    Nog even ter verduidelijking. BNB is de coin van Binance. Als je daar een x aantal van in je portefeuille hebt betaal je AL je trading fees met BNB. Dus ook als je BTC/LTC handelt of ETH/VEN. Daarnaast betaal je dan de helft van de normale trading fee. Zorg dus altijd dat je van BNB in je portefeuille hebt.

    VEN 100 aan het eind van het jaar, dan werk ik nooit meer :) Dus dat zou fantastisch zijn.

    Edit; Er zijn overigens partijen die met de dust van trading aan de gang zijn. Zou goed kunnen dat je over een paar maanden je dust kan sweepen en omgooien naar iets anders.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  16. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Oef, ik zal wel moeten werken, maar de hypotheek is dan weg hehe.
     
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    Perfect, nu snap ik het helemaal:thumbs:
    Ik heb het idee dat echt weinig mensen dit nog goed snappen en mocht dit dus duidelijk worden voor iedereen dat de BNB coin echt veel meer in waarde zal stijgen....hmmmmm:whistle:
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ooh ik dacht dat het alleen werkte met BNB pairs... Maar goed. Even een paar dollar kopen dus

    Wat bedoel je met paar partijen met dust? Binance moet gewoon niet zo dom doen, bittrex heeft dit niet en kucoin ook niet voor zover ik weet. Neo is bijv niet deelbaar.

    Wat denken jullie over INT, ik hoor steeds meer geluiden over Chinezen IOTA. Is nog niet echt op grote exchanges en niet bekend in het westen

    Hopelijk zijn we snel uit deze correctie. Ben het zat. 26ste verlopen futures dus waarschijnlijk dan pas weer een stijging. Heb iig wat orders staan op 9800 en 8800
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2018
  19. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ikzelf ben inmiddels trotse eigenaar van een aantal SRN(Sirin Labs) tokens. Het koste wat moeite om ze verkrijgen maar als dit ding op Binance of andere grote traders komt te staan dan zie ik hem flink de lucht ingaan.
     
  20. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Het schijnt dat Binance werkt aan het kunnen traden van je dust tegen BNB. Het is inderdaad niet handig en krom, maar ja, dat heb je nou eenmaal in een ongereguleerde wereld. Binance is ook pas 6 maanden oud oid he.. hele jonge exchange die enorm hard is gegroeid.

    INT ken ik niet, zal er eens in verdiepen :)
     

Deel Deze Pagina