1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    De reden die ik meestal zie is dat door iets het vertrouwen in het hele gebeuren daalt. China verbiedt ICO's, Korea wilt crypto verbieden, een exchange is gehackt, Amerika denkt na over een verbod of regulering. Nu is geloof ik de audit van Tether een groot probleem. Veel exchanges gebruiken Tether (harde band tussen dollar en crypto dmv USDT). Tether zei voor elke USDT een dollar tegenover te kunnen stellen, maar nu is het vermoeden dat dat niet zo is en dat ze dus door oneigenlijk meer USDT's te printen, de BTC prijs op hebben gevoerd.
     
  2. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Het gaat dus nog wel duren voor dat de prijs weer herpakt naar 11K dollar van BTC.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ligt aan de uitslag. Als het vermoeden niet blijkt te kloppen, maar dat alles koek en ei is, dan zou het zomaar weer snel kunnen stijgen.
     
  4. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    laten we het hopen, was iets te snel geweest met kopen :)

    Als het allemaal nog lager wordt, doe ik er nog wat bij.
    zit nu op BTC/ETH/VEN/LTC
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik heb zelf het volgende bijgekocht;

    Modum (blijft onvoorstelbaar; slechts 59mln$ mcap). Die gaat makkelijk nog x10 - x20 dit jaar.
    Icon (ICX). Long term, had er al wat van, maar door deze dip is hij weer aantrekkelijk geworden. Neo wilde ik eigenlijk ook wel bijkopen... maarja het houdt een keer op ;)

    @PrutserNL snelle daling betekent dat veel mensen gaan panic sellen. Je komt dan in een neerwaartse spiraal terecht waar je alleen uitkomt als de grote jongens het weer laag genoeg vinden en opnieuw coins inkopen.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind wel klote dat je op die inkoop sites altijd nog 10% boven de prijs van coinmarketcap zit. Ik heb nog niks gekocht, denk net de bodem gemist
     
  7. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    wat ik niet helemaal snap is, dat als er 1 omhoog gaat zoals BTC dan gelijk alles mee gaat, zoals het afgelopen uur.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja vond ik ook vreemd. BTC bounced en alles direct mee.. Zetten de whales grote orders neer bij alles ofzo
     
  9. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik zie het een beetje dat Bitcoin de "vertegenwoordiger" is van crypto's.

    Als die wordt gepakt, wordt alles gepakt.
    Ik denk ook niet dat het zo "tied" is als mensen denken. Maar wat je veel ziet is dat óf alles omhoog gaat, óf alles naar beneden (op uitzonderingen na).
    Dan is het makkelijk zeggen dat bitcoin dus alles bepaald, maar dat denk ik niet hoe het zit. Dunno.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar echt op het moment dat bitcoin bouncede, op 7800/7900 ging ook echt ALLES omhoog. Vind ik ook beetje vaag. Ik was net te laat voor die goede discount :mad:. Ik liep net naar mn PC om te kopen. Dit was de reden dat ik altijd tether op mn account had. Maar met dat hele fiasco had ik niks meer in USDT
     
  11. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Nee is zeker niet erop of eronder, no way. Kan alleen wel flink pijnlijk worden voor nu.
    In the end is dit alleen maar beter, hoe eerder de shit eruit gefilterd wordt, hoe beter. Maar voor nu is het heel pijnlijk om te zien...

    Nee joh ik HODL. Ik geloof er zeker in, anders moet je niet in deze game zitten. Ik ben sowieso Long Term, maar ik pas mn portfolio wel aan op momenten dat ik denk dat iets minder is dan ik dacht, of dat ik iets tegenkom waar ik denk dat die echt iets gaat doen, maar dit zijn weekelijkse/maandelijkse trades, niet dagelijks en nooit terug naar fiat.
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ja precies. Denk ik ook. Ik wil er eigenlijk een jaar niet naar kijken, maar merk dat ik dat echt niet kan.
     
  13. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik ook niet :mad:

    Wakker? Blockfolio...
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik wil wel echt meer leren over daytrading. Ik volg op youtube zo een gozer die 16 u per dag erin zit. Al zijn analyses van afgelopen dagen zijn uitgekomen. Hij had toen 13k als resistance, en als we niet zouden doorbreken zou het naar 7800 gaan... En wat is er gebeurt? 13k werd denied door de bears en net waren we op 7800
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    linkje naar z'n channel?
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    https://www.youtube.com/user/philakone1

    Heb hem gevolgd laatste week en echt alles was spoton wat hij analyseerde. Natuurlijk zelf beslissen en conclusie trekken of je wilt geloven wat hij zegt maar geeft wel inzicht in hoe die analyses werken
     
    Tim vindt dit leuk.
  17. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    enige wat nu goed gaat is men VEN
    Zit te kijken om nog een aantal van zulke er bij te nemen.

    Voorkeur heeft toch om even te wachten tot alles een beetje bij trek en men btc en eth weer positief lopen :rolleyes:
     
  18. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Kan je op Binance ook makkelijk zien voor hoeveel waarde je iets gekocht hebt en wat de huidige waarde is?
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Het is moeilijk om niet per minuut te kijken hoe dingen gaan, maar ik zou je wel adviseren om minimaal per week te kijken. Anders word je gek.

    Nee dat kan volgens mij niet. Ik gebruik de app Delta. Daar kun je dat wel zien.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha maar tis zo verleidelijk met die app
     

Deel Deze Pagina