1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ja, ik maak mezelf ook gek....
     
  2. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Kan je account daar aan koppelen of moet je alle aankopen invoeren?
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Laatst bewerkt: 3 feb 2018
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Zelf invoeren.
     
  5. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Werkt top!;)
     
  6. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Kan je ook ergens BTC kopen met paypal?
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.455
    Nee, want Paypal is redelijk "makkelijk" te gebruiken om terug te boeken.
     
  8. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    HODL HODL !
     
  9. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Wel ziet er naar uit dat niets goed was, als je als persoon in crypto gelooft das is het nooit russische roulette. Maar na de recente crash kan je wel gaan kijken en zien dat spankcoin 1 van de weinige coins was die stabiel is gebleven.
     
  10. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Met de huidige werking van overheden is dit zeker niet gokken, elke coin waar ik in investeer is gericht met het oog op de toekomst. Neem bv. STORM tokens, heeft enorme terugval gekend met de crash. Maar 1 van de meest waardevolle coins in 10 jaar per definitie. Het probleem is dat mensen denken dat ze snel rijk kunnen worden met crypto, terwijl het potentieel hem in de lange termijn zit !
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Er zijn honderden coins. De meeste van ons hier willen solide coins met een solide team en kans dat het product ook aanslaat. Niet op 20 een beetje inleggen en hopen dat eentje x100 gaat. Lindacoin, Paccoin, van die pump and dump coins.

    XRB heb ik natuurlijk bij gekocht met die lage prijzen.

    Het ziet ernaar uit dat we deze week nog een laatste grote correctie gaan beleven. Is het echt zo onveilig om in USDT te zitten voor een paar dagen nu?
     
  12. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    BTC en ETH krijgen lightning en casper update over enkele maanden, het zal er dus vanaf hangen wie eerst de update plant ( Normaal ETH ) die de kroon als koning zal overnemen. Na de update zou er een universele transactie kost komen van 4 cent waardoor crypto ineens weer een pak aantrekkelijker zal worden voor het grote publiek. Zeker na de dip die we nu hebben en veel mensen waarschijnlijk toch weer sceptisch naar crypto kijken.
     
  13. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Om heel eerlijk te zijn weet ik niet wat ik moet denken over USDT, ik zelf doe er niet aan mee omdat het een shady coin is volgens mij, zeker met de recente informatie die gelekt is alsook het hele idee er achter. Echter gezien de historie zou het in principe wel veilig moeten zijn.
     
  14. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    localbitcoins werkt altijd en overal perfect. Je hebt verscheidene betaal opties, cash, WU, zelfde bank, SEPA en misschien zelfs paypal.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Deze crash gaat echt nergens meer over. Nu komt China WEEEEER dom doen, net wanneer we aan het einde van de correctie zaten
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ja zuur he. Ik hoop alleen al dat het niet zo lang gaat duren. Als je kijkt hoe lang het allemaal heeft stil gestaan; 2014, 15 en 16 gebeurde er relatief weinig. Fingers crossed dat we niet weer zo een periode in gaan.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Crypto is nu erg mainstream vergeleken met '16 en er voor dat ik mij niet kan voorstellen dat het weer een lange tijd stil gaat staan
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja echt jonge. Al een maand lang is er crash op crash op crash. Zijn zelfs < 7500 nu. Pffff .Al die sporters ook. Maken dik geld .

    Is er morgen ook niet tether audit uitslag ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2018
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Lekker dan, ik laat alles wel even staan en wacht het allemaal wel af. Wel spijtig dat alles loopt te droppen.

    Ook ff de widget van Mn telefoon gehaald, anders loopt ik het constant te checken.
     
  20. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    enorm aan het twijfelen om nog wat bij te komen in BTC en ETH, of LTC...
    Echt alles gaat slecht op moment.

    wat verwachten jullie van VEN en NEO?
     

Deel Deze Pagina