1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Zo doe ik het ook. Super simpel en gewoon mooi vanuit bitcoin traden.

    Zo hou ik ook mijn winsten bij: Ik trade zoveel bitcoin voor altcoins, en de bedoeling is dat ik uiteindelijk meer bitcoins over houdt dan dat ik in de altcoins heb gestopt, als ik ze bv zou terug wisselen en de altcoins harder zijn gestegen dan bitcoin.
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik zet zelf ETH om naar altcoins met ShapeShift.

    Ik twijfel zelf welke coins ik erbij haal. Zit momenteel voor 100% in ETH. Heb daar in een korte tijd zo veel winst op gehaald dat ik niet zeker weet of ik dat bij andere coins groter is.
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Zou je uit je droom halen, dat gaat niet meer gebeuren.
     
  4. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Siacoin lekkere impuls gemaakt vandaag. Vrijdag komt er nieuws aan, dus goede kans dat hij nog wat door stijgt. Ant Shares is ook bizar bezig (gekke chinezen..) Zal wel klappen eerdaags vermoed ik.

    Voor de liefhebber van nieuwe coins, Mysterium is net op Bittrex toegevoegd. Eerlijk gezegd geen idee wat het gaat doen... Ik stap denk ik in met een klein bedrag.
     
  5. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Siacoin heb ik weekje geleden aan 100 euros gekocht. Lets see!

    Wat zijn je verwachtingen van Mysterium nu?
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Siacoin kan je vast een sell order voor plaatsen op ca 00000990 / 00001000. Of houden voor langere termijn. Mocht je een gokje willen nemen, AntShares gaat morgen wat nieuwe zaken aankondigen, daardoor zal de coin wel weer stijgen vermoed ik. Zelf koop ik XVG in steeds als hij laag staat. Hoop er op een gegeven moment iets van een miljoen van te hebben. Sommige analisten gokken dat hij richting de 1$ kan gaan in de toekomst. Haalt hij vast nooit, maar 0,50 cent zou al top zijn dan ;)

    Mysterium blijft twijfel voor mij, korte termijn zal hij wel omhoog gaan, staat nu erg laag. Lange termijn...geen idee....
     
  7. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Hahah, ja dan is 0,50 al godverdomme veel geld!

    Waarom is Verge zoooo potentieel dan? Dat hij nog zoveel kan stijgen?
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ethereum zelfs aan het zakken. Zonde. En ook Waves daalt wat. Ik had na al die hype in het nieuws meer verwacht.
     
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Omdat Verge één van de weinigen coins is die nog echt helemaal anoniem verhandeld kunnen worden, security en anonimiteit zijn hun sterkste selling points. Daar zal altijd een markt voor zijn. En in juli kondigen ze veel nieuwe zaken aan, (check hun roadmap op de website maar eens) daardoor zal hij in juli ongetwijfeld al wat stijgen.
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Eth daalt omdat er zwakheden duidelijk zijn in de blockchain van Ethereum. Bij zowel de Status ICO als de CivicKey ICO is de chain overbelast geraakt. Juist mooi, nu inkopen is gegarandeerde winst.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Maar als tegenlijk de bitcoin daalt tov dollar, is je winst alsnog (deels) weg.

    Er zijn echt een paar altcoins waar ik graag in zou willen investeren gezien potentieel, maar ik twijfel of het verstandig is om op dit moment een X bedrag aan EUR om te zetten voor ''dure'' bitcoin of ethereum nu beide zo hoog staan. Al is ethereum dan wel gedaald laatste week.
     
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ligt totaal aan wat je wilt.

    Wil je "de trein niet missen", dan zou je kunnen redeneren dat je wat bitcoin of ethereum koopt, dan zit je (volgens vele) altijd goed. Wie weet wat het over 10 jaar kost...

    Echter, ben je echt geïnteresseerd en wil je er wat meer tijd in steken, dan kun je een altcoin portfolio opbouwen. Dan zul je vanzelf meer alles in de gaten gaan houden, want als het klote gaat met een coin kun je bijvoorbeeld sellen, of op de dip buyen. Tja, dat zijn wel leuke dingen. En natuurlijk, hier zijn ook weer gradaties in; ik heb 10 coins ofzo, niet heel veel qua waarde, maar zo blijf je wel op reddit of coinmarketcap.com kijken hoe het gaat in het wereldje.

    Met pensioen kunnen gaan over 10 jaar zal er niet inzitten haha

    Verge klinkt interessant. Ik ga denk ik ook wat inslaan!
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nee dat is waar. Ik zie het ook meer als alternatief voor de lage rentestand van spaarrekeningen. Wat dat betreft heb ik met de verkoop van guldens al meer rendement gehaald dan ik met mijn gehele spaargeld aan rente zou ontvangen voor meerdere jaren.

    Blijft echter leuk om actief te blijven met altcoins voor een bedrag dat je kunt missen.
     
  14. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    @FinalBob, wat denk je van PIVX?

    Ik heb zo'n 250 PIVX gekocht toen hij 0,70 dollarcent was. Is nu 1,88 dus best netjes....

    Edit: Ik zie nu ook dat ik op het perfecte moment Verge heb ingeslagen hehe
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zoveel termen door elkaar hier. Via wat kan je makkelijk ethereum kopen en verkopen. Coinbase?
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2017
  16. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik gebruik Poloniex.

    Koop bitcoins bij een handelaar (bitonic.nl bijvoorbeeld). Stuur ze naar je wallet op Poloniex en ruil ze daar voor ethereum.

    Nu is denk ik een mooi moment om te kopen, hij staat onder de 300 dollar atm.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ethereum
    € 231,26
    Zeer mooie koers inderdaad om in te kopen, ik ga het in ieder geval wel doen vandaag.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Topic gaat hard..
    Collega's van mij zijn ook bezig en wil eignelijk ook wel instappen...

    Alleen ff goed inlezen
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Helemaal niet verdiept in PIVX eigenlijk. Zal een kijken :)

    Veel mensen laatste dagen aan het panic sellen. Ik heb mn hele portfolio nog gehouden. Eigenlijk is elke coin instappen nu een goed idee. De komende dagen komt er sowieso 10 - 40% profit op alle coins. Zelf nog wat Eth en SiaCoin erbij gekocht. Zijn beide flink gedaald. Ook BAT is nu interessant. Sell order op 8000 en je hebt in no time winst. Bijna free money :+
     
  20. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ga vandaag weer instappen bij de gulden. Ligt nu rond de 9 ct en daalt er eigenlijk niet meer onder de laatste maand en dan blijf ik er minimaal een jaar in. Zou eigenlijk nog willen wachten tot hij nog lager is maar gezien de trend verwacht ik niet meer dat het lager wordt en dat instappen nu altijd geld oplevert op de korte en langere termijn.
     

Deel Deze Pagina