1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Wanneer je er geen verstand van hebt en je jezelf er niet verder in wilt verdiepen betekent het niet automatisch dat het puur gokken is. Ja, er is veel "rommel" en ja er wordt veel gespeculeerd en ja, zelfs wil ik met je mee dat het een enorm volatiele markt is. Maar wanneer je je er echt in verdiept en daar de tijd en energie in wilt steken dan kan je wel degelijk gefundeerd investeren. Korte- en lange-termijn.
     
  2. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    'Wat een sneu gebeuren dit' 8)

    Heb zelf net voor 4 ETH aan FunFair gekocht. Heel indrukwekkend plan en zeer ervaren team. Ben benieuwd.
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Begrijp mij niet verkeerd, technisch zit het prachtig in elkaar (althans, tot waar ik het kan volgen). En ik zie de potentie ook nog wel. Het kan een aantal 'problemen' oplossen en bepaalde handelingen veel efficiënter maken. Een vorm of versie van blockchain zal in de toekomst zeker gemeengoed worden.

    Maar 9 van de 10 mensen die het er over hebben (en ook in dit topic) hebben het alleen maar over snel geld verdienen, al maar stijgende 'koersen' (sowieso onmogelijk), het moment van instappen, etc. Zonder dat daar enige fundamentele onderbouwing aan ten grondslag ligt. Dat is geen investeren, dat is puur gokken.
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    op de korte termijn is het zeker gokken. over een periode van >1jaar is het een investering die tot nu toe voor vrijwel alle munten uit kan. alleen praktische toepassing in de dagelijkse ecenomie is nog zeer klein maar dit zal de komende vijf tot tien jaar wel veranderen
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Morgen krijgt een of andere Chinese handelsite Huobi ethereum classic. Hebben jullie wat ingekocht? Ik heb er 5 gekocht vandaag.

    Als je gisteren had geshopped was je vandaag al echt binnen.. Mn ETC moet alleen nog wat inhalen. Zat te twijfelen om gisteren nog wat te kopen, uiteindelijk niet gedaan
     
    Laatst bewerkt: 12 jul 2017
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat doen jullie tijdens deze crash? Allemaal aan het holden en wachten tot na 1 aug?
    Ik hold mn ETC ETH nog gewoon. Alleen gewoon klote dat BTC zelf zo slecht gaat ivm die waarschijnlijke split
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2017
  7. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik heb over tijd een x bedrag aan crypto's gekocht. Allemaal wat ik kon missen.

    Ik zie wel wat het doet over tijd. Houdt het in de gaten, maar doe niet echt traden.

    Dus... Ja, ik hold, voor een paar jaar minimaal. Ik maak me geen zorgen, ik zie wel hoe het uitpakt in the end!
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    Hou het ook vast en koop her en der wat bij. Gaat nu wel 10% tot 40% omhoog en omlaag continue. Dus probeer een beetje te daytraden. Niet teveel.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Btc gaat vandaag als een malle. Eth niet echt nog. Maar komt denk ik wel vlak voor 1aug
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hebben jullie nog wat gedaan ivm ze split vandaag? Heb gisteren m'n ETH verkocht voor bitcoin toen bekend werd dat sommige exchanges je ook evenveel Bitcoin Cash zullen geven. Dat was rond 2700. Nu staat BTC op 2900+ met nog wat uren te gaan
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Allemaal niet mee gekregen. Wat is er gebeurd?

    Ik heb alles gewoon nog staan als een huis eigenlijk. Ik hoop nog steeds dat ik over een paar jaar 10.000 euro of meer bezit :+
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vandaag is er een split in Bitcoin. Dwz er bestaan vanaf 14:20 vanmiddag 2 bitcoins. Bitcoin en Bitcoin Cash. Afgelopen weken is de markt hierdoor zo volatiel als de pest gepast. 50/60% schommelingen naar beneden en weer omhoog. Eerst zou het doorgaan toen, toen weer niet, toen weer wel en krijg je evenveel van de nieuwe Bitcoin Cash als hoeveel Bitcoins je bezit. Dus nu is iedereen aan het kopen sinds gisteren
     
  13. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Iemand enig idee wat precies te doen om je Bitcoin Cash te claimen? Ik gebruik full node Bitcoin Core voor BTC.
     
  14. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Beetje stil hier.

    Bitcoin gaat insane, helaas gaan de andere crypto's niet echt mee :mad:(((
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Heb al m'n crpyto verkocht. Wilde tijdje eruit en had er iets te veel geld inzitten ook. Haal later deze week denk ik voor 1000 weer een coin, weet alleen nog niet welke.
     
  16. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik neem aan wel met een mooie winst?

    Ik heb 4 jaar geleden vooral bitcoins gekocht, een maand of 4 geleden wat altcoins. Heb gemiddeld zo'n 500% winst, helaas maar een paar duizend euro's geïnvesteerd toen (Student enzo).

    Ik weet ook niet wat wijsheid is... Nu bitcoins verkopen? Hij staat wel erg hoog nu...
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Als je nu verkoopt heb je sowieso mega winst. Tuurlijk kan die winst in (nabije) toekomst nog hoger uitvallen maar ook lager. Gezien je huidige winst% best prima om te verkopen.
    Ik heb helaas bijna al mijn bitcoins in altcoins omgezet en die gaan nog niet heel hard. Wel lekkere winst op Ethereum.
     
  18. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Rond de 130% winst denk ik. Vind een verdubbeling al heel netjes aangezien ik ook niks van crypto wist toen ik investeerde.
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Gulden gaat deze ochtend weer met 33% omhoog.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Las net dat ie even op 12 cent heeft gestaan. Niet verkeerd.
     

Deel Deze Pagina