1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    GEWOON KOPEN NU GAST
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Done. ENJ, EGLD, 1INCH en Alice. Alice met een hele korte SL
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Hoeveel is alice per uur?
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoe wat waar
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Moeten we one kopen?
     
  7. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Denken jullie dat Vechain nog lang zo doorgaat? Lijkt me dat er wel een dikke correctie aan zit te komen.
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Tja geen idee. Wat ik belangrijker vind is hoe dik die correctie is en hoe lang die duurt. Als het een flinke correctie is en een paar weken later gaat hij weer de lucht in, dan HODL ik er wel doorheen. Als hij weer een jaartje naar beneden gaat, dan zou ik het misschien wel willen proberen te timen om uit te stappen en later weer in te stappen. Dat laatste is mij nog nooit gelukt trouwens.
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ja idem. Ik heb hiervoor wel ~3 jaar gehodld, maar verwacht binnen nu en ~1 jaar wel m'n geld nodig te hebben voor een huis, dus wil het eigenlijk niet riskeren om een groot deel in Crpyto te hebben.
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Misschien een idee om een gedeelte winst te pakken en een gedeelte te laten staan? Ik zie vaak mensen die een soort all or nothing aanpak hebben, maar er is niks mis mee om op bepaalde levels een x percentage er uit te gooien. Uiteindelijk kan je een kleine hoeveelheid overhouden, mocht alles dan weer zakken kan je ook weer trapsgewijs instappen.
     
    Taab vindt dit leuk.
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Zeker als je binnen nu en een jaar geld nodig hebt zou ik flink deel cashen. De markt zou in theorie binnen nu en een week in kunnen storen en dan weer jaren laag staan. Als je nu mooie winsten hebt gepakt zou het zonde zijn als je de greed laat winnen.

    Ik heb zelf eind januari helft van m'n portfolio gecashed. Als ik dat in crypto had laten zitten was het meer waard geweest, maar nog geen seconde spijt van gehad. Geeft mij mentaal ook wat rust dat wat er ook gebeurd, ik in ieder geval een mooie winst heb gepakt.
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    De hoge piek van deze bullrun is mijns inziens nog niet geweest. Het kan wel een lokale piek zijn. Dus er kan prima een correctie van 40%+ aankomen op korte termijn. Ik verwacht dan wel dat we ook dit jaar alsnog weer in bull zitten om eind dit jaar een soortgelijk event als in 2017/2018 te ervaren.

    De langdurige bearmarket van een paar jaar volgt weer daarna. Vet blijft dus wel even stijgen nog zolang de lokale piek nog doorloopt. Het zou kunnen dat de lokale piek in 1x door gaat in de uiteindelijke piek zonder (flinke) correctie. Dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Als vet vandaag door 0.1$ heen prikt helpt het wel om in deze cyclus nog flink te knallen.
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ja heb ik ook gedaan. Ik heb er wel moeite mee om het te zien stijgen nadat ik heb verkocht, ondanks dat ik prima winst heb gepakt.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Verhoog je stop losses. Als het crasht pakt je stop loss het meestal. Als het doorschiet dan weer je SL verhogen.

    En ik zou sowieso een strategie maken. Welke coins wil je voor lange termijn hodlen. Dus voor jaren. Doe hier niks mee en koop bij in de dips eventueel.

    Andere coins voor short/medium termijn waar je je winsten pakt en herverdeeld.

    Vechain bevindt zich in een overbought zone. Hoge kans op een correctie op korte termijn. Bitcoin zal doorschieten als het binnen nu en paar weken een nieuwe all time high zet. Geen resistance
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2021
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Dank BTC, voor het meesleuren van m'n mooie alts.

    Koopdagje vandaag.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Koopdagje of de correctie des doods?
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Ouwe Fudder
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Dat ligt aan je vorige koopmoment.
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    2017 of zo
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    52.700 heeft staande gehouden. (53k support) Dat was de grens waar iedereen naar keek. Mooi koopdagje. Maar als Bitcoin toch nog besluit om door 52.700 te knallen zal het een "correctie des doods" worden. Denk dat we die 53k nog 1 keer gaan testen op support
     
    Taab en FinalBob vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina