1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crysis 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 apr 2011.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    FacrCry 1 en Crysis 1 stonden beiden bekend als pc killers. Bij release van beide games bestonden er voor consumenten nog geen pc die de game op hoogsgte settings met een goede FPS kon draaien.

    Spellen stonden beiden bekend om open omgevingen met supergraphics waarbij je zelf een pad kon kiezen om van A naar B te komen.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Far Cry 2 draait op een aangepaste engine die voor Far Cry 1 gebruikt is (Cry Engine 1).
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    FarCry 1 is van Crytek.
    FarCry 2 is van Ubisoft (Crytek ging naar EA maar Ubisoft had de rechten op de naam, dus Crytek noemt Crysis wat eigenlijk FarCry 2 had moeten zijn.)
    Dus Crysis en Crysis 2 zijn weer van Crytek.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    En Farcry 2 is toch gemaakt met de Cry engine 2? of Cry engine 1.5?
    Het zorgde er in elk geval voor dat Farcry 2 er super mooi uit zag. Ik denk dat ik binnenkort weer eens Farcry 2 doe. Echt genoten van de SP door 't visuele genot. Ik denk ook dat ik liever door de natuur van Farcry 2 loop dan door de stad in Crysis 2...

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dan prefereer ik Farcry 2 ^_^
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    FarCry 2 draait niet op de CryEngine zelf maar op Dunia (wel op CryEngine gebaseerd en door Crytek gebouwd voor Ubisoft, maar wel heel anders).
     
  6. Vinture

    Vinture XBW.

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook altijd als je een game wilt beginnen dat je eerst in een lege server komt en dan maar moet wachten op andere spelers??
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.540
    Jammer dat Far Cry 2 echt een verschrikkelijk boutspel was. ;)
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Kan me ook goed vinden in de mening van MetalSonic.
    Zo vond ik Half-Life zo schitterend vanwege het meeslepende effect.
    Ook dat er laadschermen zijn verslechterd het gevoel dat jij de hoofdpersoon bent.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Precies mijn mening en dan heb ik niet eens een uurtje gespeeld en nog 130 euro uitgegeven aan de nano edition. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2011
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.540
    Ja gasten, in het begin had ik ook zoiets van wtf..redelijk faalspel, gewoon een tech demo, het gevoel dat je echt meegesleept wordt is weg. Maar ben toch door blijven spelen en absoluut geen spijt van gehad. Wat een teringgoeie Singleplayer. Echt, echt waar. Het is zo bruut.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb hem ook met veel plezier uitgespeeld. Enige wat ik jammer vind aan de SP is dat op de supersoldier moeilijkheidsgraad Stealth veeel en veel handiger is dan welke tactiek ook. Dus al je vrijheid en opties worden een beetje weggenomen omdat een frontale aanval 99 van de 100 keer in het opnieuw moeten laden van een checkpoint eindigt :+
     
  12. Forty

    Forty Guest


    [SPOILER1]Hij is dus soort van 1 met de nano suit en prophet heeft volgens mij heel veel erin meegemaakt en dat slaat het nano suit dus op en dus zijn prophet en alcatraz samen 1. Nano suit Prophet en Alcatraz de "able body"[/SPOILER1]
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Want?

    Ik heb genoten van Farcry 2, ik zal even aangeven wat ik slecht vond:
    - wapens waren van plastic
    - wapens waren snel jammed in het begin
    - wapens gebruikten veel kogels voor een kill
    - tegenstanders kilden je al op grote afstand
    - tegenstanders zagen je vaak al zo maaar
    - tegenstanders (re)spawnden sneller dan je kon herladen
    - een verhaal dat dun is
    - verhaal dat ineens afgelopen is

    Toch<!>
    ----------
    Rond rijden door de natuur, ergens een berg beklimmen om een sniper plek uit te zoeken, een guard post clearen, grote stukken rijden (of relatief veilig) varen. Ik genoot van het spel, veel sfeer, veel afrika zoals ik het heb gezien in de documentaires.

    De SP was echt super, in de MP vond ik 't leuk om wat maps te maken en een beetje aan te kloten. De SP was hét gewoon, ik gebruikte mijn kaart ook waar ik wat kruisjes op had gezet bij interessante locaties etc. Farcry 2 werd ook steeds vetter toen ik leukere wapens bemachtigde..

    Ik beb btw tussen de 50 & 60 uur gestoken in de Farcry 2 sp!.. veel side quests gedaan en veel verkend:)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2011
  14. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem helaas weer moeten verkopen, omdat ik mij gewoon niet kon vinden in de multiplayer.. Het belangrijkst vindt ik de framerate en die is in de multiplayer vaak zeer laag. Vooral bij snipen en dan de max. zoom. Ter vergelijking: Speel ik daarna MW2, is het echt zo ongelofelijk soepel.
    Ben tot de conclusie gekomen dat ik die soepelheid gewoon eis in een multiplayer knaller. Afwachten wat Respawn voor cod spinoff gaat maken dus.. :9
    Ik ben tot level 33 gekomen en wens jullie allemaal heel veel knalplezier, tot de volgende goeie multiplayer game :p oja en dit was natuurlijk maar mijn mening, ik begrijp dat velen van jullie prima kunnen spelen met lage fps.
    BTW, singleplayer was natuurlijk super(soldier), hehe.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    [modgedrag aan]Sorry voor het offtopic, maar ik denk dat een mod je userbar gaat weghalen.Max toegestane userbars dimensies: 350x20 pixels[/modgedrag uit]


    ----------------------------EDIT-------------------------------
    fock, in de verkeerde topic gepost, moest ALAN WAKE zijn.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2011
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Whut? Er zit sfeer in vooral en het begin als het spel begint te spelen, dat greep mij wel even. (Goddamn.) Mja, verder sluit ik mij geheel aan wat betreft de mening.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Eerste level vond ik het te weinig tegenstanders hebben. Natuurlijk is de eerste level even wennen aan je nanosuit, maar geef me dan gelijk 20 tegenstanders ofzo die kan scannen en taggen. Wat heb je nou aan 3 tegenstanders ?
     
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, later krijg je vast wel meer vijanden? Ik' 'm igg niet meer verder gespeeld, kon mij ook niet verder meer boeien. Ik heb ook het idee dat je deel 1 gespeeld moet hebben wil je deel 2 snappen?:)

    Vooral de sfeer bedoel ik mee; De filmpjes ingame fpfoe.\o/_O_
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben het wel met je eens hoor, de wapens van Crysis hebben veel meer impact, beide verhalen zijn even dun maar Far Cry 2 was echt genieten. Na een dag hard werken even de jungle in en cruisend door die enorme wereld. Dat had ik bij Far Cry 1 ook wel trouwens. Ik vind Crysis 2 een aardige game maar de setting had wel beter gekund. Alsof je Gears of war met een pixeltje hoger en een zonnetje aan speelt. Neemt niet weg dat de game er schitterend uit ziet en dat er mooie shootouts in zitten.
     
  20. NLVentouxx

    NLVentouxx New Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Crysis onlangs hier gekocht (tweedehands) en ik vroeg me af of ik op een of andere manier nog die Limited Edition codes kan gebruiken. Ze zijn kennelijk al gebruikt, dus kan ik ze nog ergens aanschaffen..?
     

Deel Deze Pagina