1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crysis 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 apr 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nog niet volgens mij, maar je mist er niks aan. Een wapenskin, een hologram attachment en een platina dogtag,..

    werd er niet echt warm of koud van
     
  2. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer Ebay of marktplaats eens, bij de Fable 3 limited editions lukte dit tenminste. echter voordelen Limited edition zijn minimaal bij Crysis 2
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Xbox 360 of PS3 versie?
     
  4. NLVentouxx

    NLVentouxx New Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 versie. Hoezo Anubis? Mjah ik dacht: Even 'redeemen' maar deed het niet. En die extra's zijna lleen voor online?
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2011
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Die extra's zijn niks man. Gewoon online spelen. Je mist echt niks.
     
  6. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic.In de bios is nu een film die toch wel aardig lijkt op een verhaal zoals Crisis 2. Battle Invasion Los Angeles. Ik heb zelf toch zoon 11 uurtjes over de single player gedaan, en vond het een goed en mooi gemaakt spel.
     
  7. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt waarschijnlijk "World invasion: Battle Los Angeles" .

    Redelijk te verhapstukken film maar lijkt nergens op Crysis.

    On-topic: Crysis is een game die ik binnekort nog even een keertje ga doorspelen en dat gebeurt eigenlijk nooit met een game bij mij (meestal na een hele lange pauze).

    De laatste was Cod4 dus dat geeft wel aan dat ik een groot fan ben van Crysis, multiplayer is mij helaas nog wat te random.

    Ik kan er niet tegen dat ik opeens dood ben en in een killcam zie dat er al een tijd op me wordt geschoten, geef me dan op z'n minst de kans even te reageren.
     
  8. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Agh die killcam klopt toch niet. Dat heeft geen zin om naar te kijken wat er fout ging.
     
  9. Basserr

    Basserr You're Breakfast!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen last gehad van een MP stat reset?
    Er blijkt een bug in de private matches te zitten, dus nadat je een private match speelt bestaat er de kans dat alles gereset wordt (behalve mn rank, die is nog steeds 21, terwijl ik 0 kills heb etc)

    Oftewel, al het MP werk voor niets. Als ik die stats niet terugkrijg flikker ik persoonlijk mn Crysis 2 disk door de ruiten van het Crytek kantoor in Duitsland.
     
  10. Error12

    Error12 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    help, moet een JAW hebben of c4 op die deur op te blazen (in dead man walking)
    Echter krijg ik steeds de melding " cannot carry more", dus kan die wapens niet pakken. Is dit een bug die meer mensen hebben gehad?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb je er dan gewoon niet al 4 van elk in je inventory zitten? (naar rechts drukken op de d-pad)
     
  12. Error12

    Error12 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik draag maar 2 wapens, maar zal eens kijken naar de inventory.
    Las ook iets van een bug op internet.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je kan met Y maar switchen tussen 2 wapens.

    Maar als je op rechts drukt op de D-pad kun je je explosieven selecteren. Zoals de Law en C4
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet zeggen, deze game heeft mij echt 200% verrast!

    Crysis 1 heb ik op de pc gespeeld, maar daar was ik na 30 min/uurtje alweer klaar mee.
    Setting sprak me niet aan en het enige vernieuwde aan de game was het grafisch geweld(dat was ook de reden dat ik 'm binnen heb gehaald, om m'n nieuwe pc uit te testen).

    Toen zag ik hier op het forum dat screenshot thread en ik dacht what the hell, ik geef het gewoon nog een kans.
    En heb er absoluut geen spijt van!
    En het lijkt ook maar geen einde te hebben8)
    Elke keer als je denkt dat het verhaal tot een einde komt, word je weer ergens wakker en gaat het spel vrolijk door!

    In het begin vond ik de stukjes met de aliens maar een beetje geforceerd erin, en ook totaal niet leuk. Als je tegen de CELL speelt, kan je nog een beetje tactisch te werk gaan maar bij de aliens is dat niet echt het geval.

    Wel heb ik een beetje het gevoel, dat doordat ik deel 1 niet gespeeld heb, ik hier en daar stukjes van het verhaal mis.
    Niet van het verhaal van Crysis 2, maar over het algemene verhaal van Crysis.
    Is m'n gevoel een beetje correct?
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2011
  15. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand ook al update van 4mb gedownload vandaag? Kan iemand ff checken?

    Edit: gevonden. Dit dus.
    Crysis 2 360 Patch

    A new Crysis 2 360 patch has been released today and we'd like to share with you the changes that are included.

    360 Changes:
    • Stability improvements.
    • Fixed player losing Nano Catalyst points after restarting the game.
    • Objectives are returned if they end up in forbidden areas.
    • Fixed various weapon exploits.
    • Fixed exploit where player is able to continuously pick up and return the relay.
    • Fixed a rare issue where autoaim, stealth kill and grab would not work on an AI.
    • Fix for invites being accepted during level loading.
    • Fix for mute settings not being retained.
    • Fixed an issue where Deflection bonus would carry over into the next round.
    • Fixed an issue where players would sometimes remain stuck in a blank screen after accepting a game invite.
    • Fixed an issue where some unlocked items would be locked on subsequent SP campaigns.
    • Fixed an issue with weapon skins on the customise weapon menu.
    • Fixed an issue where weapon zoom would sometimes not work correctly.

    Thank you for your patience and we look forward to your feedback on the new patch. To check you've got the latest version, please start the game, click on Multiplayer and in the top left corner should say 1.1.1.8003.

    We are aware that this patch does not include a fix for the grain bug that many of you are experiencing but we are working on this issue and will hopefully have it resolved soon.

    - MyCrysis Team
     
  16. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo ff paar uur gespeeld sinds de nieuwe patch. En ik moet zeggen het speelt heerlijk nu!! Ik heb echt totaal geen last van de lag die af en toe voorkwam. En het voelt aan zoals het hoort te zijn.

    Echt een wereld van verschil.
     
  17. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt wel steeds meer geboost in de game, level 50 en 150 kills zag k gisteren iemand, kan never nooit niet....ze moesten de capture the relay boost mogelijkheid eens fixen...
     
  18. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er totaal geen last van. Ben toch bang dat het aan je xbox ligt helaas. Ik was er zelfs stomverbaasd door dat ik er geen last van heb gehad.
     
  19. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ff cache onderhoud doen. Misschien dat dat helpt.
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook wel eens. Vooral de sp.

    Jammer dat dit spel steeds minder gespeeld wordt. Het is zo goed.
     

Deel Deze Pagina