1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crysis 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 apr 2011.

  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Crysis 2 krijgt vanaf morgen t/m maandag een double xp weekend. Ook zijn ze met hotfixes bezig om de multiplayer beter te laten werken. Binnenkort komt er een patch, maar wat daar allemaal mee verbeterd wordt is nog niet bekend.
     
  2. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze slim waren deden ze die tegelijk met de XP weekend. Dan bleven er misschien mensen toch nog na het weekend spelen die al gestopt waren met spelen.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu Crysis 2 aan het spelen en nu al 2x binnen een uurtje krijg ik gewoon een zwart scherm wanneer ik online ga en de map al gestart is, wtf is dit voor ongein? Ik moet helemaal terug naar dashboard en weer opnieuw starten dan. Je zou denken na die patches dat het wel goed was nu.
     
  4. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Daar heb ik nog geen last van gehad, wel dat ik opeens in een potje in de spectator mode terecht kwam en niet meer mee kon doen:+

    Met de Double exp gaat het ranken trouwens wel erg snel, heb net even gespeeld en had binnen no time 40.000 exp erbij.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Gek zeg, zowel broer als een maatje in de party had het zwarte scherm, zoooo irritant he. Hoe zit het eigenlijk met de dingen die je voor je avatar kunt unlocken tijdens dit double xp weekend?
     
  6. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Avatar unlocks? Ik weet van niets :eek:
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    En die haal ik toch niet :+
     
  10. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan t dat ik lvl 45 ben, alle wapens unlocked heb, en de achievement niet krijg? kan iemand mij dit uitleggen? thx
     
  11. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb je de code gebruikt die bij de Limited Edition zat?
    Zo ja, dan mis je een wapen dat unlocked op level 2, omdat je naar level 5 gesprongen bent.
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Is op te lossen door je lvl te resetten zodra je lvl 50 bent en dan tot die unlock door te spelen. Als het goed is krijg je de achievement dan.
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hoelang is de singleplayer van deze game eigenlijk??
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Lang genoeg, iets wat al een tijdje niet meer in shooters het geval was (vooral COD eigenlijk). Sommigen hebben het uitgespeeld in 5 uur maar anderen weer in 10 uur of langer. Ik vraag me wel echt af hoe idioot snel die mensen dan door de game heengevlogen zijn, die het in 5 uur gedaan hebben.

    Gisteren vertelde een vriend van me dat ie exact dezelfde bugs had, zwart scherm,vastloper...allemaal online, lekker dan.
     
  15. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag online gespeeld maar vond het toch wat minder ben misschien ook te veel gewend aan call of duty vond sommige mappen best wel donker singleplayer vind ik wel lekker spelen
     
  16. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    tot welke unlock moet ik doorspelen? ik heb wel alle wapens gewoon.
    de limited edition heb ik niet dus heb geen code gebruikt ofzo..
     
  17. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    komt t misschien door die attachments van wapens die ik niet allemaal heb?
    de shotgun en grenade launcher die je bij sommige wapens eraan kan bevestigen?
     
  18. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Dit blijkt te werken, dus gewoon na level 50 prestige activeren en eventueel tot level 5 doorspelen.
     
  19. KU7J3N

    KU7J3N Knuffelbeer

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben level 35 en heb nog steeds niet de 'sniper' class vrijgespeeld. Normaal krijg je alle pre set classes rond level 5 maar dat is bij mij dus niet gebeurt. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Voor achievements maakt het geloof ik niets uit maar ik erger me er gewoon aan dat ik die class niet kan kiezen terwijl dat wel hoort te kunnen. Ben ondertussen al 2x overnieuw begonnen doordat mijn rank ineens weg was.
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb crysis 1 nooit gespeeld, nu kan ik niet helemaal in het verhaal komen
    kan iemand mij aub het verhaal een beetje uitleggen??
     

Deel Deze Pagina