1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Crysis 2 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 apr 2011.

  1. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een 48uurs kaartje. Heb al 2 jaar niet meer online gegamed ofzo. Moet zeggen dat ik me vermaakt heb. Heb nog 2 uurtjes nu :p
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, dit spel en vooral de multiplayer wordt zwaar ondergewaardeerd.
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Holy shit, net een four kill combo! Bij Sanctuary staat iedereen altijd bij die trap van dat gebouw te campen, dus ik ren cloacked met alleen een handgranaat in mijn handen erheen, en NET voordat ik doodging gooi ik die granaat. Boem.
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice.

    Als het goed is staat mijn oude gamertag nog in de top 100. Zoveel heb ik het spel gespeeld. _O_
     
  5. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb me echt super vermaakt met het spel. Tot 3 keer toe uitgespeeld. En die multiplayer was echt super. Enkel totaal geen mensen uit mijn vriendenlijst die het speelde, wat erg jammer was.
     
  6. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    vind je t gek dat niemand dit speelt? ik heb m tot lvl 50 gehaald in mp en weer gereset maar tooled up unlocked nog steeds niet, ook dedication krijg ik niet in dit baggerspel!
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ok je krijgt je achievements niet dus is het gelijk een bagger spel...
     
  8. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das ook wel flink kort door de bocht maarja ik vond het wel een cool spel alleen was erbij de ps3 versie bijna niemand online
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen dat ik dit een van de beste shooters ooit vind. Grafisch is het natuurlijk top maar in combinatie met lekker schieten (recoil is goed), stealth en misschien wel de beste AI, laat zien dat shooters nog steeds waard zijn om te spelen, als ze maar blijven evolven.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hmm toch maar eens in de 360 slingeren dan. Spelletje ligt hier nog onaangeraakt in de kast :+
     
  11. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Schaam je!
     
  12. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeah ik heb hem ook pas aangeschaft en ik moet zeggen, erg mooi en leuk allemaal.

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     

Deel Deze Pagina