1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop het. Maar ben wel bang dat dat wat tegen gaat vallen. Als alle FPS gamer zo graphics geil waren dan zaten we nu allemaal Killzone 3 te spelen.. maar toch zie ik meer mensen in mn 360 friendslist Blops spelen.

    Maar die graphics komen wel goed, Crysis is zo overtuigd van hun engine op beide consoles dat ze IGN meteen op de vingers hebben getikt toen die de gfx op de PS3 af kraakten.


    http://consolepress.com/main/2011/03/17/crytek-embarrasses-ign-over-crysis-2/
    Volgens Crytek was dat een oudere build en is er geen verschil
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Niets ten nadele van PS3 en KZ2/3 maar een heel groot nadeel is dat de PS3 van de 3 platformen PC, 360 en PS3 de MINSTE is voor FPS.

    Dan bedoel ik niet de hardware, maar de associatie. PC=FPS, toen kwam Halo en werd Xbox=FPS voor de consoles. 360 heeft ook nog eens een fabuleuze controler ... Gevolg PS3 loopt achteraan. Aangezien KZ een PS3 exclusive is spreek je dus maar een vrij klein deel van de FPS gamers aan (ikzelf heb bv alleen een 360 dus al zou ik KZ willen spelen, ik kan het niet)

    Crysis2 en CoD en MoH en BC en HF hebben dit probleem niet.

    En Halo als exclusive op Xbox werkt beter dan KZ als exclusive op PS3, omdat Xbox gewoon de FPS op console heeft neergezet. En de hardcore FPS console gamer zeer waarschijnlijk eerst een 360 heeft en daarna een PS3

    (nogmaals, niets ten nadele vande PS3 en KZ)
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, dus die geweldige graphics van KZ3 maken dus geen bal uit. Er zijn veel meer factoren die een FPS succesvol maken (waar je er dus zelf ook al een aantal van noemt)

    Ik ben er ook van overtuigd dat als KZ3 in dezelfde vorm op de 360 uit zo komen CoD (of op zn minst Halo :Reach) serieuze concurrentie zou hebben

    Maar dat spreekt dus ook wat in het nadeel van Crysis. Want wat zijn de selling points van Crysis ten opzichte van CoD en Halo?

    De Gfx en het Nano-suit,..

    Ik weet niet of dat genoeg is om een forse playerbase aan je te binden. Tuurlijk zal het de eerste maanden druk zat zijn online omdat je nu eenmaal een flinke groep FPS gamers hebt die bijna alles spelen. Maar diezelfde gamers zitten over een paar maanden weer Brink te spelen of Socom 4..
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Hoe duur gaat ie worden bij de MM? Kutte van MM is altijd...hier in Groningen kan de prijs volledig anders zijn dat jouw MM, ah well. Denk dat ik gewoon voor Mediaoffer ga voor deze.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    55 normale, 60 LE denk ik. dat is altijd als LE en normale zelfde prijs hebben. was iig zo bij naruto, bulletstorm en kane & lynch
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  6. Lijkt me damn tof om dit MP te spelen, totdat gears of war weer verschijnt zal ik dit blijven spelen vermoed ik.
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou zomaar kunnen, het speelt in ieder geval lekker weg.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Opzich cool, maar een steelbook is leuk voor een paar seconden dan boeit het niet meer en die DLC....wat is dat precies?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Awesome :)

    Your order from zavvi has been dispatched and will be with you shortly!

    1 Crysis 2: Limited Edition
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hahaha wilde dat net posten hier

    EUR 38.63 \o/ < bij jou ook zeker he
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ah, goed om te weten (hoe kwam ie zo goedkoop? nu is ie duurder)
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    "misbruik" van zavvi 15% discount codes haha
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En bij shops als Zavvi moet je toch altijd een weekje of langer wachten? C2 is voor mij een day one, ik wil gelijk op day one kunnen Mp'en :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    SPOILER ALERT. Playthrough van de game...

    [yt]-Wo3xPqJhEQ[/yt]


    [yt]e8tJlJ81PXQ[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Even een stukje gekeken , ziet er erg tof uit :) Krijg bijna spijt dat ik m bij zavvi heb besteld :+
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik heb net de MP demo gespeeld en moet zeggen dat ik toch aangenaam verrast ben. Speelt best wel goed weg!
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb net deel 2 van die playthrough bekeken en ben nu toch wel een beetje hyped. Ook de review van gamereactor.se gelezen en die zijn enorm positief over zowel de SP als de MP.

    SP is zo'n 13 uur lang en zeer uitdagend door de open omgevingen en uitstekende A.I

    Vooral de keuzevrijheid lijkt me wel weer eens leuk na Killzone en CoD.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    13uur?! toe maar EN een vette multiplayer? KAN DAT?
    *kijkt naar homefront*
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En het mooiste is dus dat je niet aan het handje gehouden word en de helft van de tijd achter NPC's aan hobbelt maar zelf mag bepalen hoe je wilt spelen.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    NO WAY!?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina