Crysis [Working title]

Discussie in 'Algemeen' gestart door bubu, 10 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubu

bubu Guest

CRYSIS

Ubisoft werkt aan een titel genaamd Crysis. in dit topic kun je allemaal plaatsen wat je van de game verw8 en allerlei nieuws over de game.
    Hieronder info over de game zelf.

Crysis is een game die word ontwikkeld door ubisoft de game zal op de crytek 2 engine draaien.
    Over de game zelf begint steeds meer vrij te komen er is ook een gameplay trailer van verschenen die is hier te streamen.
    Dit zal waarschijnlijk ook de eerste game worden die op directx 10 zal gaan draaien (voor de pc fans :)).
    De game speelt zich of in de toekomst de preciese tijd van de game is onbekend maar je zal tegen monsters en allerlei ander ruimtetuig vechten maar daarnaast zullen er ook gewone personages inzitten, wat je ook in far cry kan terugzien.
    Het is nog niet bekend of de game wel op de consoles gaat verschijnen maar omdat ik veel vertrouwen heb in ubisoft hoop ik het natuurlijk wel.
    Post in deze thread iig alle informatie over de game, en post er natuurlijk ook wat je er gaat van verwachten ik verw8 iig veel van deze titel :)

Genre : Fps Adventure

View : 1e persoon

Console : Onbekend.

Uitgever : Ubisoft

Multiplayer : Onbekend

Xbox Live ondersteuning : Onbekend

Release Datum : Eind 2006

Er is nog niet veel over de game bekend maar alles wordt geupdate als er meer over de game bekend wordt :)

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2006
  2. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoop toch wel dat ie op de xbox360 komt, want ik zie veel dat ie voor de PC is

3. bubu

bubu Guest

Ja idd ik hoop dat er nog meer informatie over de release vrijkomt :) en dus ook de eventuele platforms..

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina