crystal controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door raptor18, 5 feb 2004.

1. raptor18

raptor18 www.wurn.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of dat je de crystalle controller los kan gaan kopen na de lancering van de crustal xbox ??

2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Neen, weet ik niet 'zeker', maar dat lijkt me wel, al zouden er wel verschillende kleuren controllers op de markt komen, maar de crystal controller hoort bij een speciaal eenmalig pakket duz.. de enige manier om ze dan nog te verkrijgen is 2e hands.

3. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt me wel, is toch ook zo bij die doorzichtige groene ( ik weet 't niet zeker)

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee die was al bekend dat die zou komen tesamen met een blauwe versie die ik nog niet (in Nederland) heb kunnen zien..

Ik vind die crystal versie echt uber-vet maar betwijfel of dat (wit-)doorzichtig mooi staat bij een zwarte xbox:confused:

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Idd, de groene transparante controller van de vorige 'Limited Edition' is ook los verkrijgbaar, dus ik denk (en hoop) dat dat bij de Crystal ook het geval is!

6. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij niet. Het is gewoon een limited edition, die zullen dan niet zomaar in de intertoys(of ergens anders) te koop liggen. Misschien dat je ze bij Microsoft kan bestellen als je kan bewijzen dat je een cristal pack hebt.

7. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Die groene is toch ook niet los verkrijgbaar? Het heet niet voor niets LIMITED :) Dus zal deze ook wel niet in de schappen komen te liggen.

8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop het maar dat ze los te bestellen zijn. 2 witte en 2 zwarte bij je crystal pack staat niet echt... :confused:

9. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik net:+ |:-

10. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ja weet ik maar ik legde nog ff de nadruk op limited ;) En van die groene..

11. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, niet dat je mijn ideeën pikt.(ik ben een beetje melig, let maar niet op mij vandaag)

12. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor maar ik heb zo een groene doorzichtige controller ;)
    En bij de Bart Smit kan je em ook al kopen

13. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat de crystal wel limited word. Anders is het niet echt limited als iedereen eraan kan komen.

14. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Intertoys kun je ook gewoon de transparant groene controller kopen. Of dat met die nieuwe ook zo is weet ik niet. Dat weet niemand dus dat is gewoon een kwestie van afwachten. Microsoft kan het niet maken om tig controllers op de markt te brengen, maar 3 valt nog mee. Nintendo heeft bijvoorbeeld al 4 officiële controllers, de zwarte, de paarse, de paarse met transparante achterkant en de draadloze Wavebird. Ook Sony heeft verschillende kleuren PS2 controllers. De zilveren kun je ik het goed heb niet los kopen maar dat hebben ze wel slim opgelost door er al meteen 2 bij te leveren. Misschien een ideetje voor Microsoft. Een Limited Edition Multiplayer Pack met 4 controllers en wat goeie multiplayer spellen zoals Halo en/of PGR2.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De crystal controller zal niet los verkijgbaar zijn, omdat deze bij een Limited Editie Console hoort ....

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zoals ik dus al zei, die groene controller zou toch al komen tesamen met een blauwe versie die nog niet te koop is, later kwam het limited edtion pack.

17. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het eerlijk gezegd wel, want dan heb ik een eigen cotroller s die nog vet mooi is ook.
    Als hij los in de winkels komt te liggen koop ik hem dan wel meteen, want ik durf te wedden dat ze heel snel uitverkocht zullen zijn...

18. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een groene

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    die groene uit de limited edition ligt ook gewoon bij de intertoys..

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die ligt bij iedere winkel, niet te vinden? zoek een lokale gameshop op of zoek op internet..

Deel Deze Pagina