Crystal Xbox maakt een t%ring geluid....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WarriorSan, 22 mrt 2004.

  1. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen weet dat de xbox best veel geluid produceerd als ie aanstaat voornamelijk door de ventilator. Hierbij ons thuis staan 3 xboxen (2 zwarte en 1 groene Xbox LE) maar afgelopen donderdag kon ik het niet laten en heb ik die Crystal Pack gekocht (hij is zo mooi _O_ ) ik haalde hem uit de doos en sloot hem aan en toen kreeg ik de schok van mijn leven (<- hier overdrijf ik maar toch...) Tering wat maakt dat ding een lawaai mijn andere Xbox'en zijn er niks bij minstens 2x zoveel dB:'-(

    Eerst dacht ik shit dat heb ik weer maar mijn vriendin en vriend van mij hebben er ook 1 gekocht en die maken net zoveel geluid. En die zeiden ook al: maakt wel een beetje veel herie..

    De 3 Xbox'en die ik al had en de velen die ik al gehoord heb maakten ook wel redelijk veel geluid maar dat was meer een soort gezoem en omdat dat een continue geluid is valt dat niet zo op maar bij die Crystal Xbox (Ik heb er nu 3 gehoord) maken bij dat gezoom nog een soort ratelend geluid (echt heel irretant)

    Als ik mijn zwarte xbox s'avonds aanzet met het geluid van mijn surroundset erbij aan hoor ik hem niet maar als ik de Crystal Xbox aanzet dan wel en dat is niet relaxed :{

    Ik vind dit eigelijk niet normaal want het is zelfs nog een Limited uitvoering en die versie maakt echt zonder te overdrijven 2 keer zoveel geluid als de andere Xbox'en die ik heb en gehoord....

    Mijn vraag hebben jullie daar ook last van en wat vinden jullie daar van??

     
  2. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    He WarriorSan daar heb ik ook last van. Ik heb hierover gebelt met de helpdesk en dat heeft iedere crystal. Dit heeft te maken dat het een ander soort plastic is waar door het apparaat wat resoneerd en daardoor een harder geluid produceerd.
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    doe je toch gewoon je stereo wat harder:9
     
  4. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien heeft hij buren. en bij een DVD of xbox spel zijn heus wel "stille"momenten.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2004
  5. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie kunnen me voor gek verklaren maar bij mij maakt de cristal minder geluid dan de twee normale boxen wat ik heb
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat komt omdat je uit maastricht komt, daar durft microsoft geen rotzooi aan te verkopen.
     
  7. -=[AtC]=-

    -=[AtC]=- satan

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    hij zoemt idd wel, maar mijn oude xbox had een gare dvd-drive, die nog meer herrie maakt....
     
  8. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    He MisTicMac 't was jouw dus ook al opgevallen niet echt relaxed hoor...:mad:
     
  9. frankie12

    frankie12 Xbox live de gekste

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    1
    wrom uberhaupt zoveel boxen??
     
  10. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het was niet alleen mij op gevallen maar rattacopski had het zelfde probleem. Ik heb er alleen niet zo last van omdat die crystal van mij in mijn vitrinekast staat bij mijn andere consoles dus zal er niet veel op spelen maar hij is al gewoon mooi voor de sier.
     
  11. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox LOVEO-)


    He heeft die gekke Rattacopski er ook weer 1 extra gekocht..8)
     
  12. CAPT HOWDY

    CAPT HOWDY XBOX JUNKY

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er helemaal geen last van.
    Bij mij maakt ie helemaal geen geluid.
     
  13. rel©

    rel© BBE

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is ie ook stiller dan mijn vorige, ook maastricht he8) .
     
  14. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij te lezen dat het dus niet alleen aan mijn Xbox ligt. ;)

    Op het moment dat ik mijn Crystal voor het eerst aanzette dacht ik dat er iets aanliep ofzo. Het geluid is iets harder, maar ook weer niet zo erg dat je je er aan gaat ergeren.... ik in iedergeval niet :p
     
  15. gambit

    gambit Blizzard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem ligt bij de ventilator van het merk SUNON
    [​IMG]
     
  16. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    @Gambit relaxed van die link...

    Mijn duits is niet erg goed maar hier staat volgens mij dus dat het bij veel meer Crystal Xbox'en voorkomt maar niet bij alle Crystal Xbox'en en zoals MisTicMac al eerder aangaf de goedkopere SUNON ventilator voor extra trillingen zorgt... ook staat er dat Microsoft er van op de hoogte is en dat het verholpen kan worden maar dan moet je wel je net gekochte xbox opsturen voor reparatie...:mad:
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Das best balen voor de crystal bezitters onder ons.. Ik had 'm trouwens wel ff opgestuurd. Is een beetkje moeite maar dan heb je ook wat, lijkt me.
     
  18. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien moet er wat absoberend materiaal onder, eierdoos ofzo, om de trillingen op te vangen? ik krijg morge de mijne binnen en zal het dus ff uitproberen
     
  19. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Die xbox heeft toch van zichzelf al van die zachter "poten", van die kussentjes waar ie op staat. Oke ik geef toe dat zi neit echt absorberend zijn, maar dan kan je 'm nog altijd terug sturen en laten maken.
     
  20. picht

    picht XBW ADDICT

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij maakt ookt meer herrie dan mijn zwarte box,

    Komt idd door FAN, maar ook door HD.

    In mijn zwarte zit een seagate 10.2 gig , witte model voor de kenners onder ons ;) .

    Ik denk dat in mijn crystal xbox een seagate 10 gig zit en wel het model met rubber er omheen.

    Deze HD maakt ook veel herrie.

    Jammer.....
     

Deel Deze Pagina