Boeie, mijn normale xbox heeft er ook 1 en er zijn ook andere... Die Crystal zal ook vast wel verschillende hebben, en anders. Wat maakt het uit, het gaat om de games die je erop kan spelen.
nou, als je een samsung hebt, dat is het feinst, aangezien je dan alles dat gebrand is bijna kan lezen, zoals alle soorten CD-R en CD-RW en ook allen DVD's die gebrant zijn, maar volgens mij kan elke xbox dat laatste
tjsa, daar hoef je toch geen thread voor aan te maken. Zo wereldsschokkend vind ik het niet. ik heb die er ook al 2 jaar in zitten en hij doet het nog gewoon.
thompson is da ie niet zoveel herrie maakt bij het openen van je xbox. en aangezien gekopieerde cd's illegaal zijn zie ik het probleem niet.
Ik vind het wel een normale vraag. Copys hoeven niet legaal te zijn! Je mag namelijk backups voor je zelf maken als je origineel bezit. En dan is het fijn als Xbox de backup ook gewoon kan lezen.
nee waarschijnlijk niet maar dan nog, kom op zeg het is gewoon allemaal een xbox en die dvd drive's zijn allemaal goed.
@occultux, waar heb je die Crystal Pack gekocht ik wil er namelijk 2 kopen maar ik dacht dat ze vrijdag de 19e pas verkocht mogen worden......