[PC] CS Anthology

Discussie in 'Games' gestart door Cheeks91, 6 jan 2006.

1. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb CS Anthology gekocht en geinstaleerd.. Nu wil ik mijn pc gaan formateren. Steam en CS worden dan verwijderd. Als ik het spel weer opnieuw instaleer heb ik mijn steam acc. dan nog gewoon en kan ik weer gewoon spelen?

Nog een vraagje: als in bij software kijk dan staat er bij steam 2gig en bij counterstrike 2gig... En als ik in mijn steam map kijk staat counterstrike er ook in.. Kan ik counterstrike verwijderen en dan nog spelen? Want volgens mij staat counter strike gewoon dubbel op mijn pc

2. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je pc format en steam weer installeerd, kan je gewoon inloggen met je account, en kan je gewoon spelen :)

3. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx maar staat counterstrike er nou 2x op bij mij?

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je pc geformateerd hebt dan is de eerste install er af als het goed is...

5. Celius

Celius Guest

Geen probleem, je kan gewoon inloggen met je account en dan Counter-Strike spelen *)

6. ijsco

ijsco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook gekocht, geinstalleerd+steam natuurlijk. Als ik nu Counter Strike download, kan ik hem dan spelen?
    Counter Strike is zo een beetje de reden dat ik Half Life gekocht heb.. Heb er nogal wat moeite mee met die Steam..

Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  7. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja als je hem via steam hebt gedownload of van de cd hebt gehaald kan je gewoon online spelen

8. ijsco

ijsco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik maar gewoon Counter Strike: Anthology ook koop :) Zal toch wel niet al te duur zijn. 15 euro ofso

Deel Deze Pagina