Vanmorge heb ik Counterstrike Condition Zero Patch 1.1 gedownload. In ieder geval voor het multiplayer gedeelte van de game. Maar als ik de game gewoon via mijn bureaublad open en ik wil in de game dan geeft de game aan: Your version is currently Out Dated. Get the new version? De enige optie die je kan kiezen is dan OK. Als je daarop klikt wordt je doorverwezen naar : www.steampowered.com/autoupdate , maar die site kan niet geopend worden / bestaat niet. Dus nou kan ik heel mijn Singleplayer gedeelte niet meer spelen. Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe hebben zij dit opgelost?
Je kan eens bij http://www.strikerz.net kijken. Bij de download sectie staan allemaal updates voor de CS spellen. Ik had hetzelfde probleem en heb het daar opgelost. Als dit niet lukt moet je zoeken naar een sierra auto update voor het spel.
Open je de game eigenlijk wel via Steam? Gisteren is mijn CS:CZ ook geupdate via Steam en is zonder problemen verlopen. Alleen MP met CZ doe ik niet (alleen met gewone CS 1.6). Op dit moment vind ik alleen die nieuwe kroshaar niet echt alles...