Whaaa THX TO MARTIJN! Hijs echt vet, misschien al oud, maar toch Ik gaat zo nog ff online spielen, kijken hoe die er van buitenuitziet helaas geen geluid, en hij is niet helemaal precies goed gemodelled maarja dat boeit niet Hij staat over de FNP90..
stoere skin man .. Helaas speel ik geen CS meer sinds 3 maanden omdat het 1: mijn computer verneukt BIGTime, 2: ik er zo verslaafd aan was 2 jaar dat ik 2x bijna was blijven zitten , was het niet dat ik 2 maanden Voor het einde van elk schooljaar Computerverbod kreeg en dan toch maar wat aan school deed.. en nu , jah nu ga ik geen Cs meer instaleren dit jaar .. want anders ben ik echt dood . (lees: ouders vermoorden mij, PC verbod komende 120 jaar ofzo en geen spelletjes meer ) Dus geen Cs voor mij , zo hartje gelucht .. aaah*Zucht* , maarja , on-topic : Mooie Skin , Lachen gedaan
Ik speel het ook al niet meer (speelde niet zo heeel erg vaak hoor, serieus) Ik heb ook een master Chief skin, maar nog niemand gezien die die skin h ad (is gign mannetje ofzo, dus kans 1 op 4 ) die ook nog eens de FNP90 in zn klauwen had