[PC] Cs lan

Discussie in 'Games' gestart door Mc-Skull, 9 dec 2004.

1. Mc-Skull

Mc-Skull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik en een paar vrienden houden een lan maar is maar een heel bescheiden lan ( 38 man ) maar we warren van plan een cs compo te houden maar als er dan mensen zijn die cs willen spellen en hebben het niet dus mijn vraag is is er geen lan versie van cs die je ergens kan vinden om te downen ofzo want het zou ook shit zijn als wij kunne csen en de anderen niet en ja ik ben niet zo goed in al deze dingen dus plz help

Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  2. combat evolved

combat evolved Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is een nosteam versie van CS 1.6 (vage instalatie) en patch is normale instalatie zal ff opzoeken waar je hem kan downloaden

3. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    okee, als ik je vraag duidelijk zou kunnen lezen zou ik je wel willen helpen:confused:, maar hier snap ik dus niks van.

4. Mc-Skull

Mc-Skull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja iedereen die dan aan de lan meedoet en cs wil spellen moet cs hebben dus moeten, ze het geinstalleerd hebben anders kunnen ze toch niet mee doen dus ik zoek een cs install ofzo voor aleen lan gebruike of iets anders dat je kan dooen om deze mensen die willen te kunnen laten gamen

Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  5. combat evolved

Leuk Bevonden:
    0
  6. Mc-Skull

Mc-Skull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dank je heeel erg veel

7. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hij is ook gewoon voor 10 euro in de winkel te koop das toch bijna niks...

8. combat evolved

Leuk Bevonden:
    0
    ow, HL is idd voor 10 euro in de winkel te koop, maar hij wil CS op een lan spelen, daar heb je CS1.6 nosteam voor nodig, en die moet je gewoon downloaden.

9. Mc-Skull

Mc-Skull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep zo is het zoals hij zegt anders dan hebben we meer onkosten dan winst :p

Deel Deze Pagina