kan iemand mij vertellen of het ook mogelijk zal zijn om met CS voor de XBOX system link spellen te spelen? ik kan het namelijk niet uit de bekeken previews halen. Of is er helemaal geen offline muliplayer gedeelte naast het singleplayer extraatje dat verteld wordt ? help mij ik ben namelijk van plan hem te gaan kopen.
sc mp zit toch geen mp op sc? dat het via live kan is dat je daar levels kan downloaden maar niet op mekaar schieten. (toch?)
cs uhm CS = Counter-Strike, niet SC (Splinter Cell) System Link...hmmm...lijkt mij toch wel, maarja ik weet het ook niet zeker, zou ik wel doen als ik hun was
Het gaat nog een half jaar duren voordat CS opd e Xbox uitkomt. Daar CS Xbox Live zal ondersteunen ga ik er vanuit dat ook System Link één van de multiplayer mogelijkheden zal zijn - en dat zal heus nog wel duidelijk worden gemaakt in de aanloop naar de release No need to worry mate..
Precies - Het is een kleine moeite system link te implementeren. Is in principe een veel simpelere optie dan Xbox Live
Ik denk niet dat daar een probleem van te maken is. Halo spelen is gewoon second nature geworden, en dat behoort bij CS ook te kunnen zijn hoewel je daar natuurlijk vaak wat 'scherper' moet schieten dan bij Halo.
http://csnation.counter-strike.net/articles.php/147/ Dit zijn eerste indrukken van de Xbox versie van Counter-Strike, staan ook de controls e.d. (check ook "next page")
vanaf de filmpjes die ik heb gezien gaat de gameplay van cs voor xbox, best wel veranderen. IK dacht bijvoorbeeld te zien dat de guns niet meer zo´n recoil hadden, en er dus beter gechoten kan worden met xbox controller.
Lijkt mij niet dat dat echt werkt. Met de controller kan je immers wat minder precies mikken en als je dus net naast het mannetje mikt schiet je meteen mis, waar je met recoil wel kan raken..