[CS] XBW Ownage

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WouteR, 12 jun 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8

Mjah, was geen leuke game ofzo, alleen ik ontdekte dat er 2 AFK waren en de voorkant nooit echt goed werd gedekt, 2 flashbangs het dak op, trappetje over naar binnen en 2 a 3 AFK kills, eitje :D

2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de ene keer sta je bovenaan met kills en de andere keer onderaan. Heb ook vaak meegemaakt dat ik de ene map bovenaan stond en de map daarna helemaal onderaan :D (en dan nog met hetzelfde team en twee bekende maps).

EN DAN NOG WAT: VANAVOND CS 1.5 DOWNLOADEN ALLEMAAL ! }:] (zei broes stilletjes)

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen pas toch?? volgens het laatste nieuws dan....hehe XBW 0wnage was twee dagen geleden..ofniet Tar?:D

4. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga het NU downen :D

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Broes, je hebt gelijk. Is soms best vaag, de ene map wordt je nog uitgemaakt voor cheater omdat je n mega score hebt, de volgende (na mapchange) sta je gewoon met n negatieve score ofzo..

6. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie score.. :)

Maar op Demon NL niet zo moeilijk te halen als je een beetje normaal kan CSen, het zijn namelijk niet echt servers met CPL niveau spelers.. Ik kan het weten, speel al jaren op Demon NL (heb zelfs een tijdje voor Demon NL gewerkt), en ben er nog steeds admin op de CS servers.. Ik heb trouwens nog niet eerder iemand gezien van XBW op onze servers..

Ik zie trouwens dat jij ook high-poly weaponmodels gebruikt.. in deze thread kun je al mijn models aanschouwen: http://www.cyberwarriors.nl/phpBB/viewtopic.php?topic=87&forum=1&48

Mijn CS nickname is trouwens [CyW]-=BigBear=- :cool:

Laatst bewerkt: 12 jun 2002
  7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mjah ik ben ook niet zo goed, en speel trouwens nooit onder de [XBW] tag hoor, was toevallig omdat Alphazel en ik Kobold ff CS hadden ingeleid :p (Kobold = natuurtalentje!)

Deel Deze Pagina