Special Forces Nemesis STRiKE USA , beter bekend onder de naam: CT Special Forces: Fire for Effect XBOX - TITLE CATEGORY UK REL. US REL. STATUS > CT Special Forces: Fire For Effect FPS 25-Mar-2005 Nieuwe screenshots uit CT Special Forces: Fire for Effect Naast Grand Raid Offroad werkt Asobo zoals in de vorige nieuwspost gezegd is ook aan het tactische schietspel CT Special Forces: Fire for Effect. Ook uit deze titel hebben we een aantal nieuwe screenshots. Zal dit spel een waardige concurrent worden voor de Rainbow Six en SWAT? In CT Special Forces: Fire For Effect kruipt de speler in de huid van een antiterroristen team. Je zult de terroristen van de NEMESIS organisatie moet bestrijden en daarvoor reis je in CT Special Forces de halve wereld af. Dat het spel 3D is betekend voor ontwikkelaar Asobo niet dat ze de originele 2D sidecroller vergeten zijn. In sommige gevallen blijft het bedrijf nog steeds trouw aan de oude serie. Zo zal er non-stop actie zijn, gevarieerde gameplay en twee karakters om uit te kiezen met elk hun eigen voor en nadelen. Stealth Owl en Raptor zijn de namen van de karakters, waarvan Stealth Owl liever in het geniep werkt en Raptor het liefst met bommen gooit en met de geweren blazend door een missie rent. Voor ieder wat wils. In het spel kom je genetisch aangepast vijanden tegen die sterker en sneller zijn dan normale vijanden. Ook zullen er wapens/gadgets beschikbaar zijn zoals elektromagnetische bommen, holografische projectie, hoekschotmachinegeweren, infraroodvisie, sonarvisie en veel meer. De karakters zullen eveneens moeten skydiven en verschillende voertuigen moeten bemannen. Klinkt als behoorlijk wat variatie en spanning. We houden het in de gaten. Check hier onder de vele screenshots en verwacht CT Special Forces: Fire for Effect in het eerste kwartaal van volgend jaar op de schappen. covers Denken jullie er van ? zal het aan Rainbow Six kunnen tippen ? vandaag uit *)
Ziet er wel leuk uit. Maar om aan Rainbowsix te kunnen tippen hebben de Makers wel veel werk aan de winkel. RS is gewoon een Top Game en er valt gewoon niet aan te tippen bijna..
Yugh, die laatste foto met die "M136" ziet er echt bagger uit met die scope... Lijkt net alsof die scope los zit...:{
ik heb hier ook eerder wel iets over gelezen Toch lijkt me dit wel een leuk spel maar ik wacht wel de bespreking af edit: en owjaa, marcel: gefeliciteerd (ik zag je naam net staan bij de jarige van vandaag )
Volgens play.com komt hij pas op 1 april uit. Het kan vast niet tippen en SWAT of rainbow six, maar het zal best een leuk spel kunnen zijn. Het kost ook maar 15 pounds! Dus ongeveer 30 euro gewoon in de winkel hier in NL...
Nou..... misschien als ie in de budget bakken ligt, maar anders wacht ik liever ff op rainbow six 4: Lockdown.