CT via LIVE spelen, werkt helemaal niet !

Discussie in 'Algemeen' gestart door titan1980, 30 mrt 2005.

1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb vandaag 2x dit spel gehaald want we hebben 2 xboxen met live hiero. Goed ik ga lekker speler in SOLO mode en werkt top! Ik dacht ik wil ook wel ff op LIVE spelen en dan coop.

Nou ik kom dus in geen 1 server! steeds krijgen we het bericht van "Session no longer available" Ik maak dan zelf maar een server en de ander joint.. nou mooi niet! Het is weer lekker raak bij UBI soft want dit is onzettend kut gewoon! Wel ben ik erin geslaagd om via System-link te coopen met de 2 xboxen. Ik wil graag weten WIE dit probleem ook heeft..

Ubi mag wel weer retesnel met een patch komen want dit lijkt natuurlijk nergens op! Eerst het spel vertragen en dan niet voor de lauch het online gedeelte in orde te hebben!? DIKKE ZUIGERIJ!

2. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    het is net even gelukt bij ons via quickmatch, dus onze xbox tegen een engelse geloof ik, maar man o man die laadtijden zijn veel te lang en de servers zijn gewoon veel te onstabiel !!

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jezus, dit meen je toch niet???? Wat nep zeg.......... Ik zou vanavond met een vriend co-op gaan doen, heb speciaal voor hem ook vast SP CT gekocht zodat we konden gaan spelen en dus werkt het gewoon niet???

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Er is een topic waar je aan Ubisoft je vragen kunt stellen over Live, misschien moet je daar eens kijken. ;)

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ehm ik had vorige week nog nergens last van? Kon alles joinen wat er was. Ik denk dat het eerder aan jezelf ligt dan aan de servers :) Als dit een probleem was dat waren er niet eens servers.

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou heb ik dit nog niet online gedaan, sterker nog, k'heb de hele game nog niet ... maar ik ruik gewoon dat het probleem bij jullie zelf ligt ... Ubi kennende (Black Arrow, Ghost Recon² etc) werken hun games allemaal PRIMA online ...

EDIT: Hè Pimmy ... moest je weer ff snel voor me :9 ;)

Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik ga nu wel ff testen(ik edit wel hoe het was)

edit: ik ben gewoon 4 keer gaan joinen geen probleem gehad....

Laatst bewerkt: 30 mrt 2005
  8. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb vanavond 2 maal met een andere vriend Coop mode gespeeld, en bij allebei de gamesessies viel het spel 1x stil en moesten we opnieuw beginnen... Het is echter de vraag of dit aan de servers van Ubi Soft ligt... Ik ondervind namelijk vanavond ook met MSN weer problemen... En meestal als MSN niet werkt of niet goed werkt, dan werkt Xbox Live ook niet naar behoren... Ik denk dat er wat problemen zijn met de Xbox Live service, dat gebeurt wel vaker... Maar joinen en hosten gaat gewoon zonder problemen hoor...

9. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    Dat zou heel goed kunnen want begin vanmiddag kon ik dus geen 1 server joinen/hosten. Nu echter gaat dat veel beter ! Dus ik denk ook dat er gewoon problemen zijn bij de service van xbox live zelf.. MSN ligt er nu ook uit...

10. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Dat 'session no longer available' heb ik ook weleens, maar niet vaak. Servers lopen altijd goed bij mij.

11. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    En donderdag komt het spel officieel uit en zijn er ook meer servers, misschien dat er dan een goede tussen zit ;)

12. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    't is zo bij mij, dat als ik CO-OP met maat doe, het wel ff goed gaat maar na een aantal minuten al een disconectie ofzow iets krijg van de server ofzow :confused:! Allemaal heel wazig, het is ook wel eens goed gegaan, maar na een half uur lag ik er alweer uit.
    Ik denk dat dit gewoon een bug is ofzow die wel snel moet worden opgelost :confused:!
    Verder wel zeer relaxed :D!!

13. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net online gespeeld met iemand die ik helemaal niet ken....

HET WAS VET! _O_ _O_ _O_
    Echt, dat je elkaar kan helpen met op het dak te komen, eentje die fluit, en laat een bewaker naar hem toe lopen, en de ander wurgt hem, dat soort dingen.

Halo kan mijn rug op, dit is veel toffer. :9

14. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat in het begin ook gehad.. met elk ander xbox live spel.. maar dat bleek dus te liggen aan de manier hoe je xbox hebt aangesloten op internet. ik had eerst een oude pentium 233 Mhz gebruikt als server. die dus voor xbox live en voor internet op mijn computer moest zorgen. maar dat ging voor xbox live echt niet goed.. ook internetten ging dan trager dan anders. nu heb ik die server weg gelaten (server diende ook als firewall.)! en heb nu mijn modem als fire wall dienen. en heb er een hub tussen gehangen .. nu gaat alles vlekkeloos......??

15. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij het wel echt gespeeld? In coop kan je namelijk niet fluiten :).
    Maar die guards horen je stemmen echt alleen als je schreeuwt, maar 't is wel lachen. Echt je teammate zo "I'M OVER HERE! COME AND KILL ME!!!" en dan zo die guard "I think I heard something" :9. Echt lol :D

Laatst bewerkt: 31 mrt 2005
  16. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0

Dat zeg ik, als je keihard in die headset gaat zitten fluiten. ;) Toen ik jinglebells floot, kwam die niet, maar toen ik gewoon schril ging fluiten kwam die wel. *)

17. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Maar uhm, weet iemand hoe je bij Versus de nek van een Merc moet vastgrijpen? Gewoon achter 'm staan en dan A indrukken? (Ben namelijk de pc versie gewend :{)

18. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Gister speelde ik coop met een vriend over live, we waren perfect bezig dus ik savede hem even. Vervolgens werd 1 van ons gekilld dus we gingen even overnieuw. Ik laadde de savegame en hij loopt gewoon vast. Na 5 keer overnieuw proberen lukt het nog niet. Hierna speel ik de eerste missie nog een keer met hem en hij loopt weer vast ditkeer als je dat balkon oploopt.

Hopen dat ze hier wat aan kunnen doen.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb alleen last bij Coop.
    Af en toe krijg ik sesion no more afailable ik heb met zon gozer gewoon heel panama uitgespeeld zonder kogels te gebruiken we zijn 2 uur bezig geweest en die levels zijn echt vet bij coop.

20. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik lees net van michiel@ubi dat het aan de drukte ligt, dat de servers het niet helemaal aan kunnen. Er zal dus wel aan gewerkt worden.

Deel Deze Pagina