Dit lijkt mij een errrruugg interresant artikel, en daarom heb ik het maar niet bij Mechassault centraal geplaatst, dit leek mij gepaster...
Volgens mij wachter er al veel mensen op de CTF-feature van Mechassault online en offline. Ctf heeft gewoon iets, en zeker met die Mechs.. ook zijn er nieuwe maps beloofd alleen gericht op CTF, en is dit eindelijk de TEAM-MODE die men wel, want wees eerlijk, ook in Team-deathmatch gaat iedereen nog voor zijn EIGEN score, en meestal nauwelijks bekommerend om de andere teamgenoten.. ook is het gewoon spannend om met de vlag in je hand/arm/mechanische arm/ergens naar je basis te rennen, wetend dat het spel nu om jou, en jou alleen draait, en dat jou maten alles zullen doen om JOU te beschermen, en de vijand alles zal doen om JOU te vernietigen.. EXCITING!!!!!
Nou, Ign.com heeft weereens een leuk artikel op hun site staan, die deze nieuwe mode heeft bekeken.
Dus: Ik zou zeggen.. KLIK!
Er staan interresante dingen, en op deze url oo nog wat nieuwe screenshots (van CTF):
Plaatjes CTF, klik!
een lekkermakertje: "Both matches were more intense than your average round of any other MA online game. And the two maps are perfect for capture the flag, though I wish they were a bit bigger or that there were more than just two. Still, the two play quite differently. Midtwon Mayhem is more of a run and gun map with city walls around your base to allow for easier defense. But your base in Desert Storm is wide open, and there are more places to ambush, so a defensive strategy seems more sensible."
Ik dacht: een post op mainpage waard
/en ojah: Live! van mechassault is upgedate, dus verbeterd, en daarmee bedoel ik: Toegankelijker, vriendelijker, meer als MOTOGP"
quote:"The newest MechAssault downloads, available in three weeks time, will include some upgrades to the overall MA online experience. Now when a game is finished, instead of being kicked to the general lobby, all players will be brought back into a game lobby. This way you can keep playing with the same people, but change up the game modes and options any way you like. Also, whenever someone talks, their name will now flash onscreen, so you can see if it's actually your own teammate crying for an assist. Good job."
I'm a firestarter, a f*ckin firestarter!
Laatst bewerkt: 19 apr 2003