ctrl+alt+dlte

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Eman, 28 mrt 2007.

1. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb redelijk vaak de functie crtl-alt-dlte nodig. Maar sinds kort is dit veranderd. Vroeger kon je hier ook de processen die uitgevoerd werden zien via een 2de Tab, maar dat is er niet meer. Ook is de functie om het via 'het kruisje' te sluiten verdwenen. Ik sluit het dus altijd met alt+F4

Foto;

Het zou wel handig zijn moest ik die aanwezige processen terug kunnen zien, want nu weet ik niet meer welke overbodige processen er allemaal aanstaan. ook de gewone sluitfunctie zou handig zijn...

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er vreemd uit, maar als een geprobeerd om rechtermuisklik, "ga naar proces"? Kan toch al een klein deel van je probleem oplossen.

Indien je geen oplossing vind voor heel het probleem, probeer het dan eens door naar een vorige herstelpunt te gaan. Gaat het niet, dan wordt het de oude vertrouwde format c:.

3. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ergens dubbelklikken op de taskmanager.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Oh ja, dat werkt ook. Heb ik ook weeral eens iets bij geleerd :+.

5. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! Eum... ziet net dat ik 50 processen heb draaien. Dat is... behoorlijk veel. Welke kan je zoal weglaten? (anders post ik de llijst even)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    je zou ook op de processen kunnen googlen.

7. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet ik dan wat weg mag en wat niet? (nu voel ik me idioot....)

8. Flapperbol

Flapperbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het programma Autorun vind ik erg handig, deze laat je op een "makkelijke" manier zien wat er allemaal geladen wordt tijdens het booten van Windows.
    Er zitten veel belangrijke bestanden tussen, maar ik zou gewoon bij de bovenste opties blijven (met pictogrammetjes), en alleen bekende apps eruit halen

http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/utilities/autoruns.mspx

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    nouja, als je het googled staan er bovenaan vaak sites als neuber en processlibrary. Hier staat wat het is en of het echt nodig is voor je systeem.

10. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    En anders is het nog het consortium Microsoft en Sysinternals die een leuk aantal gratis pakketten hebben op www.sysinternals.com waarmee je ongeveer alles wat je PC doet in de gaten kan houden.

11. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, heb even gekeken op autorun. Alles staat gewoon aan! :confused: Nu ga ik zoeken welke af en aan ogen...

Allles...

12. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo belachelijk veel is 50 processen nou ook weer niet.. Als je je pc goed checkt op virussen en spyware etc. en je hebt geen last van te weinig RAM geheugen dan is er weinig aan de hand..

Deel Deze Pagina