Cube goeiekoper

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door TaMMie, 22 apr 2002.

1. TaMMie

TaMMie Vrouw van...

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel persbericht Nintendo Benelux

22 April 2002 – Nintendo heeft vandaag bekend gemaakt, dat zij haar baanbrekende nieuwe console, NINTENDO GAMECUBE, op 3 mei in Europa lanceert met een verwachte verkoopprijs tussen € 209,- en € 219,-.

Met deze nieuwe prijs doet Nintendo de consument een uniek aanbod. De NINTENDO GAMECUBE wordt in Europa geïntroduceerd tegen de scherpst mogelijke prijs, zodat de consument zeker weet dat hij bij introductie honderd procent waar krijgt voor zijn geld.

“Europa is een belangrijke markt voor Nintendo en we doen er alles aan om van de NINTENDO GAMECUBE een succes te maken. Op 3 mei lanceren we de enige echte 100% videogame console met een uitmuntende software line-up voor zowel de introductie als de rest van 2002, tegen een zeer concurrerende prijs. Dit is een uiterst scherpe aanbieding voor de consument. Eén waarvan wij geloven dat die het succes van Nintendo in Europa zal garanderen,” zegt David Gosen, Managing Director, Nintendo of Europe.

De Europese pre-orders voor NINTENDO GAMECUBE zijn inmiddels zeer indrukwekkend en dit nieuwe prijsniveau zal ervoor zorgen dat in de aanloop naar de lancering de vraag nog verder toeneemt.

Nintendo heeft voor de Europese introductiedag circa 500.000 stuks NINTENDO GAMECUBE gereserveerd en een totaal van 1 miljoen stuks voor de gehele introductieperiode. 3 Mei is ook de dag dat er meer dan 20 verschillende NINTENDO GAMECUBE software-titels geïntroduceerd zullen worden. Daarmee is de lancering van de NINTENDO GAMECUBE voorzien van de meest indrukwekkende en uitgebreide software line-up in de geschiedenis van videogames. Bovendien meldt Nintendo dat er tegen de zomer meer dan 50 verschillende titels verkrijgbaar zullen zijn.

Eind maart 2002 verscheepte Nintendo reeds een totaal van circa 4 miljoen stuks NINTENDO GAMECUBE hardware naar Japan en Noord Amerika.

De Europese introductie van NINTENDO GAMECUBE vindt plaats op 3 mei tegen een verwachte verkoopprijs tussen € 209,- en € 219,-.

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe dit heb ik net ergens anders op dit forum gepost :p

3. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar redden ze het nog niet mee denk ik

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Optimist

5. Balamb

Balamb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yess,eerst m'n Xbox goedkoper (Gameshop), toen die actie van Microsoft. En nu m'n Cube ook goedkoper. Dit was een hele goede maand.

Laatst bewerkt: 22 apr 2002
  6. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het wel dat ze het redden er zijn toch veel "oudere" jongeren die aan Nintendo vast houden noem het een kinder verslaving. ;)

7. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga hem nu iig op zeker kopen.

8. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het geld hoef je hem niet meer te laten liggen nu. Denk dat er nu wel veel mensen komen die en een xbox hebben staan en een game cube

9. pietje

pietje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik denk dat ik em ook maar ga kopen......want 219 is nix tegenover 479 voor een xbox:confused:

10. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo earth calling pietje de xbox is nog maar 299 euro hoor.

11. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Kzag de PS2 vandaag bij de Kwantum voor 269 euro staan. Sony doet dus vrolijk mee met de verlagingen.

12. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat was al bekend zie hier

13. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Ikke (uhh, jij) :D
    Zag het net te laat.

14. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geeft niet kan gebeuren.

15. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ps2 moet wel erg in rang zijn gedaald als Kwantum hem ook al gaat verkopen :)

strax ps2 bij wibra :)

Maar ik was ook al van plan om een cube te kopen en nu ga ik het denk ik wel bijna zeker kopen..

16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    een ps2 van een jaar oud is dus nu het duurst aangezien je daar memory cards bij moet kopen?

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Juist..

18. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    ik koop er denk een voor mijn zusje:)

Deel Deze Pagina