Cube treed in N64 Fiasco?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Mirik, 17 mei 2002.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat je nu bij de gamecube gaat krijgen is dit:

Betekend dat alle "grote" games (voor kleine mensen, 'tis maar waarvan je houd) uitgesteld gaan worden tot pas over een jaar, en er dus eigenlijk weinig titels zijn/komen die de moeite waard zijn.

Ze noemen 2 gehypte games "A strong line-up"???? pfff...'Tis maar waar je genoegen mee neemt.

Ik geloof dat dat ook het geval was bij de N64?

Anyways ik verveelde me ik dacht "Laat ik een tweede thread posten die de superieuriteit van de Xbox aantoond"
    Aangezien wij:

Mechassault (online)
    Unreal Championship (online)
    Brute Force
    Deathrow
    Midtown madness 3 (online)
    Crimson Skies: High Road to Revenge (online?)
    Projecg Ego
    Knights of the Old Republic
    Shenmue 2
    Panzer Dragoon
    Steel batallion
    Enclave
    Quantum Redshift
    Battlefield 1942
    Collin Macrae 3
    Kakuto Chojin
    Hunter: The Reckoning
    Splinter Cell
    Deus ex 2: The invisible war
    Metal Gear: Substance

Krijgen in het zelfde tijdsbestek als Gamecube eigenaren Mario en Metroid krijgen.

En dit zijn alleen nog maar de Xbox spellen waarin ikzelf eventueel geintereseerd ben min al de games die ik nog vergeten ben ook!(dus noem nog een tiental meer grote games die mij niet boeien someone), tegenover alleen Star Wars rogue leader en Metroid Prime op de Gamecube die mij modaal leuk lijken(en in metroid en RL ben ik niet heel erg in geintereseerd).

maarja 'tis slechts een mening™
    :9

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    te bruut gewoon voor de GameCube Ownerz :D.

Ik ken iemand die een N64 had (met best vette spellen : Perfect Dark , Mario Party en Smash Brothers) (uh , er zijn niet veel TOP titels op de n64)

en nu heeft die gast een GameCube LOLZ ....

een ezel stoot zich geen 2e keer ..........

}:]

(P.S. ik had em gewaarschuwd dat hij beter even kon afwachten wat de Gamecube ging doen tov de Xbox / Ps2) ;)

3. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, wat vreemd dat ze dit pas NA de launch wisten...

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vergeet niet dat eind dit jaar ook de Resident Evil titels op de NGC komen.. Phantasy Star Online (zijn de jappen, en amerikane ook wel, helemaal gek van)

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Die krijgt de Xbox ook. Phantasy Star Online.

6. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, hij is best leuk voor naast de XBOX :D, maar als ik maar 1 console kon kopen was ik zeker weten voor de XBOX gegaan.

Laatst bewerkt: 17 mei 2002
  7. Flood

Flood Guest

ik vond dat er tot nu toe maar weinig nieuwe games uitkwamen voor de xbox maar als je het vergelijkt met de cube....ik ken eigenlijk alleen mario sunshine,resident evil,metroid, zelda en uhh hoe heet dat spel wat origineel op de dreamcast kwam..dat vechtspel, maar voor de rest zou ik eigenlijk geen 1 spel weten dat uitkomt voor de cube

8. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt soul calibur?

Die komt ook op de xbox!

9. Flood

Flood Guest

ja die bedoelde ik

10. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ze het al eerder wisten, maar aangezien het een titel is waarvoor mensen een gc aanschaffen, denk ik dat ze het nieuws hebben uitgesteld om toch hoge launch-cijfers te halen.

Dit is mijn mening hoor, voor de N64 heb ik ook volgens mij een jaar op zelda zitten wachten.

11. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Je had een variant op de PSX Soul Blade.
    Niet echt super.
    Soul Calibur is beter.

12. nees

nees n33s

Leuk Bevonden:
    0
    Ach de gamecube is best een geinig aparaatje, maar ik denk niet dat er echt brute spellen voor uit komen. Hij zal wel weer net zoals de n64 door de kiddy-factor een beetje om de zeep worden geholpen. Niet dat ik het erg vind}:]

13. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nooit echt op PSO gekicked.. :confused: ook niet echt begrepen waarom het zo gehyped was :r

14. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de N64 toch een veel leukere console dan de PSI (toen de console war enkel tussen deze twee ging). Maar helaas vrees ik dat de GameCube dezelfde kant uitgaat als de N64.
    Die arme Amerikanen die hem reeds vanbij de LAUNCH hebben, hebben nog niet veel spelen om uit te kiezen. En laten we zwijgen over topspelen, zelfs nog geen Mario Kart.

Bummer .... But not for XBOX. :D

Deel Deze Pagina