ik vin de games op gamecube 90% kont geen abe geen halo geen project gotham racing geen amped ga maar door
Tis weer duidelijk dat we in Nederland leven, in Amerika maakt een prijs niet uit.. de Cube wordt trouwens door de blokkergroep voor meer verkocht..
Houd aub op met dat Cube=Kiddy gezeik zonder er argumenten bij te zetten. Je vindt het ook niet leuk als iemand zoiets over de xbox zegt.
Nou sorry hoor, maar het is alom bekend en ook Nintendo's doelgroep. Het zijn gewoon feiten. Maakt ook verder niet uit.
Misschien zei ik het de eerste keer wat overdreven, maar de games maken de console. Als je games als Mario en en al dat soort dingen uitbrengt, is dat in principe gemaakt voor kinderen. En daarmee kan je dus de Gamecube niet eens vergelijken met Xbox en ook niet met PS2.
uhm wat heb je tegen mario?? weet jij niet hoevaak ik mario speel op de n64. Het is gewoon een spel dat je uit MOET spelen en daardoor blijf je het spelen
Ik heb niks tegen Mario hoor, hij is best aardig Maar je moet toegeven dat dat soort games gemaakt zijn voor kinderen vanaf een jonge leeftijd. Het is allemaal een beetje simplistisch. Wil niet zeggen dat het niet leuk is ofzo...