Ik kon het afgelopen zaterdag niet weerstaan en heb Moto GP gekocht bij de classics, ten eerste voor de custom bikes maar ook voor de parcours en coureurs. Mijn vraag is nu: wordt m'n moto nog beter als ik in de train-mode alle gouden medailles heb behaald? want dan begrijp ik niet waarom die custom bikes zoveel beter zijn dan bv. Rossi? Als ik het goed bekijk kan je maximum 10 punten verdienen in de vier categorieën en daarbij dan je 10 punten die je in het begin hebt verdeeld, dus een echte superbike die al de andere klopt kan je niet bekomen, zit ik juist of mis ik iets? Thx
als je alle trainingen met goud heb afgesloten ben je pas bij het begin van het maken van een custom bike.... Je moet daarna namelijk een seizoen gaan rijden met die motor en als je op een track 1e word dan krijg je er weer 6 skill punten bij, als je dit op iedere track heb gedaan is je motor dus helemaal klaar en ben je sneller als Rossi (als je de goede motor kiest, Lees: Honda v4)
En "bij iedere track" is dat ook voor de verschillende moeilijkheidsgraad (rookie, Pro, Champion) of maakt dat niet uit>?
nee als je rookie en training helemaal uit hebt gespeeld heb je alle nodige punten. volgens mij maakt het niet uit welke moeilijkheids graad je pakt.
ok, bedankt voor de replys ik zal er dan maar meteen aan beginnen en eens kijken hoe ik het er vanaf breng
ander vraagje: hoe unlock ik de Pacific Honda v4 bike? ik moet nog 2 circuits in rookie mode en training bijna helemaal compleet, maar hij is nog steeds locked
Het is niet alleen de bedoeling om een race te winnen maar als je ook nog eens de snelste tijd daar neer zet krijg je vanzelf de pacific Bike, ik weet alleen niet op wel circuit je dat moet doen, om je lekker bezig te houden zou ik zeggen, doe ze allemaal nog eens
oh je bedoelt dus eigenlijk in alle game modes zo goed en zo hard mogelijk rijden... ja zoiets verwachtte ik al! thanks ik heb op 3 circuits nu de snelste tijd, en ik ga nu arcade 's proberen
heey met deze vraag zat ik ook, i khad al de 70 pagina's telllende centrale topic gelezen,maar niks gevonden,maar ik moet dus gewoon racen, ik snapte al niet waarom ik met al die goude medailles nog steeds een kut bike had
ok ik hebbum: Als je alle trainingen (met goud? of misschien ook met zilver) haalt, dan unlock je de pacific livery, oftewel de pacific bike. heeft iemand enig idee of deze sneller/beter is dan de andere honda nsr v4's?
Niet lullen als je er geen verstand van hebt De Pacific ziet er gewoon leuk uit, maar is gewoon een 'normale'V4 NSX 500
kan iemand mij al die verschillen uitleggen tussen die nsr v4's??? staan er een paar bij,allemaal 5 sterren.. en wat maakt nou weer een nsx nsr, weet ik ut, uit??? ik heb dus echt geen verstand van auto's en motoren,kan wel op beide rijden,maar snap niks van hoe ze onder de kap werken
"the honda v4's are the best some say the pacific is the best out of all of them but they are all the same" http://www.planetmgp.com/forums/showthread.php?s=&threadid=2702&highlight=pacific "You guys realize the skin is just a texture - and has nothing to do with the riding characteristics. Pacific or Nexus - its just a graphical difference in the game. The developers provided code to prove this once." http://www.planetmgp.com/forums/showthread.php?s=&threadid=7917&highlight=pacific schijnbaar alle honda's v4 even snel
Als je al moeite hebt met die trainingen, is het wel handig om hier aan te denken: Draai je eerst om en neem een aanloop, aangezien de tijd pas gaat lopen als je over de start bent gegaan. Uiteraard werkt dit niet bij de trainingen met tegenstanders-->de races dus.