Ik ben benieuwd of er al artiesten zijn die prachtige logo's hebben ontworpen. Hieronder mijn custom fiets. Met simpele art: mijn tag, holland en de nederlandse vlag (foto maken van tv scherm is niet echt toppie)
Mooie motor! Ik heb moto gp2 nog niet hij komt maar binnen 5 dagen uit in Game-Mania maar van zodra ik zo'n bike heb dan zal ik hier wel eens een foto posten.
Xbox live is helemaal geen verplichting. De game werkt ook zonder. Alleen XBL geeft het spel een extra leuke optie. Het maken van logos is niet moeilijk, Je kunt een aantal standaard zaken gebruiken, en deze aanpassen. Echt vrij tekenen kun je niet.
In nederland nog niet. Maar ik heb hem (net als meerdere forumleden) via internet in Engeland gekocht. Release datum nederland ???
www.dimplus.nl daar hebben ze hem al en dit is een super betrouwbare site, vysio heeft hem daar gekocht. ik zal morgen even een foto van mn bikes maken: 1 marlboro bike (die van motogpdesigns) das ook mn max bike 1 bike voor een vriendin die gek is van kirby, dus kirby bike 1 polini bike, die ga ik nu max upgraden hij is wel redelijk mooi
Ik heb net mijn motor aagepast... heb nu een zilvere motor met een witte met oranje ster erop... Helaas heb ik geen digitale camera, maar ik zal morgen wel wat verzinnen
Zoals belooft plaats ik bij deze mijn motor. Ik heb helaas geen digitale camera, maar om jullie toch een idee te geven ben ik even creatief bezig geweest met Corel. *) De eerste is mijn oude bikeā¦ de tweede is sinds gisteren nacht mijn nieuwe:
ik snap het niet, hoe kan iemand het logo van bijvoorbeeld xbox op zijn motor krijgen? hoe maak je die? of kun je die soms importeren naar je harde schijf van je xbox ofzo???
Veel, heel veel kloten met die vierkantjes, driehoekjes en rondjes Ik heb er zelf ook wel iets moois uitgekregen, kan het hier alleen niet laten zien denk ik.
ik heb zo'n japanse rode stip met daarin de witte cijfers en letters: 007 Wishkid je weet wel zo'n rode stip als in de vlag van japan
moet je plaatje op internet staan om hem te kunnen laten zien? ik heb namenlijk wel een plaatje op mijn pc maar heb geen eigen site
ok, dit is mijn bike, ik heb geprobeerd er enige gelijkenis in te brengen, maar het lijkt er een beetje op...