Custom robo

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pascal, 6 mei 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik weet nou niet zeker of het wél of niet mag. Sorry als het niet mag, en gooi hem dan maar dicht. Ik wil dus misschien custom robo importeren. Als hij uit is in de states. Waar kun je (goedkoop) importeren? Alvast bedankt. _O_

2. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen id waar jij het over hebt, misachien dat ik je dan zowiezo niet kan helpen. maar misschien kan je wat duidelijker zijn?
    costum robo?

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Waarom zou importeren niet mogen? Goede sites zijn:
    www.amazon.com
    www.dvdcrave.com
    www.cdwow.com

Bij die drie heb ik goede ervaringen. Let wel, een Freeloader bestaat niet voor de Xbox, je zult dus een amerikaanse xbox moeten hebben, of je xbox regiovrij moeten maken. Hoe? Vertel ik niet, want dan worden de mods als vanouds weer pissig.
    EDIT: zie op tothegame dat het een gamecube game is. Vergeet dan bovenstaande. ;)

Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik wil dus alleen weten van sites waar je met een gewone bankrekening kan betalen. Want met cc betalen is zo'n gedoe. Dan moet ik weer via mn pa alles kopen etc. En hij gaat er dan moeilijk over doen etc. Dus geef ff links naar sites waar je kunt kopen met een gewone bankrekening. _O_TNX_O_

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat kun je dan haast wel vergeten, aangezien je bijna altijd met een cc moet betalen als jij iets van een buitenlandse site koopt. Betalen per bankgiro doen ze niet op Amerikaanse internet-winkels.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je zegt bijna.... Kun je dan sites opnoemen waar het wel kan?

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    nou, ik denk dat de echt betrouwbare site's geen bankgiro doen, misschien sommige wel, maar of die betrouwbaar zijn...? En verder zou ik zo snel die site's niet weten.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kent iemand hier dan canadese sites? K heb een tante daar zitten, en die kan dan misschien wel gewoon betalen. En dan betaal ik haar weer.

Deel Deze Pagina