Custom Xbox-controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jappie4life, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jappie4life

Jappie4life Aiiiggghhttt

Leuk Bevonden:
    0
    he gasten,

ik vroeg me af of een van jullie misschien een site (of gewone winkel) weet waar je onderdelen voor een Xbox360 controller kan kopen. ik wil hem eigenlijk wel wat mooier maken, vind ik wel lachen.
    ik ben nogal een newbie hierzo dus ik weet niet of er hier al iets over staat. in het afgelopen uur dat ik heb gezocht in elk geval niet:D

hopelijk weet een van jullie iets.
    btw, ik heb al gekeken naar Gamersmods.com en mycustomcontroller.com ofzo maar die versturen niet naar europa.

alvast bedankt!_O_

Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  2. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Hoi,

Allereerst welkom op dit forum :p

www.dimensionplus.nl , daar staat vaak Xbox controllers stickers en Xbox stickers, ik weet niet of jij dat bedoelt??

3. Jappie4life

Jappie4life Aiiiggghhttt

Leuk Bevonden:
    0
    ja bedankt, ik had de site net gevonden en ik dacht dat is misschien wel handig.:)

ik bedoel wel zoiets, maar toch meer van bijvoorbeeld de thumbsticks, d-pad, ABXY-buttons, triggers, enz. veranderen. die een andere kleur geven.

ik weet zelf hoe ik het erop moet zetten (is echt simpel) maar ik kan alleen online winkels vinden die in de VS zitten en of niet naar NL leveren of met een extra prijs van 30 euro

4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    probeer de Amerikaanse ebay eens.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Er zit hier een dude op het forum die controllers paint, rigest nogwat ofzo?

6. ricepuppet

7. dibbes

dibbes Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Zoals je al eerder verteld is doen we hier niet aan reclame voor het eigen bedrijf, ondanks dat je het weg hebt gehaald uit je profiel. Ik heb al vernomen dat je ondertussen wel het adres hebt gevonden voor het adverteren op XBW - Modder-Eter

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina