1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Weet niet, beetje een gevoel... Verwachtingen zijn inderdaad erg hoog en ik denk dat de verschillende platformen ook niet meewerken, zoals de nieuwe consoles. De game had natuurlijk ook al gewoon klaar moeten zijn voor de Series X en de PS5, daar heeft Ubisoft al een plusje. Verder denk ik ook dat door de gevolgen van Covid wat vuiltjes zijn blijven hangen. Als gamers stappen we daar wat snel overheen, maar CyberPunk is een groot project. Om zaken te fine tunen is het soms misschien toch prettiger om met een heel team op een werkvloer aanwezig te zijn. En volgens mij liep The Witcher inderdaad ook niet helemaal soepel in het begin.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    "It's better to burn out, than to fade away!" - Highlander

    Omarm de ambitie Nol. Er is al genoeg eenheidsworst. En als het niet tijdens release al geweldig is, dan wordt het daarna wel. Daar zorgen deze devs wel voor.
     
    Killamonkey, Nol en Yellow 13 vinden dit leuk.
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Uhm das teringkort?
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Mja, dat dacht ik dus ook. Ik had wel begrepen dat de story korter zou zijn dan Witcher 3 maar dit is wel een uiterste hoor. Nu is het natuurlijk zo dat je met sidequests ook erg lang bezig kunt zijn. Maar dan nog ja.... Story pakweg 11 uur is inderdaad niet bijster lang.

    Ik ben gewoon erg benieuwd wat de reviews gaan doen, want veel mensen zijn al in de veronderstelling dat dit de game of all time gaat zijn, ik wil dat ook natuurlijk, maar we moeten het ff zien met de reviews!

    Ik vind het ook apart dat veel van de grote review sites nog helemaal geen copy hebben ontvangen van Cyberpunk, dat zou toch kunnen betekenen dat ze misschien iets verbergen of dat het toch niet helemaal zo geweldig is dat mensen denken dat het wordt.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Niet als je alles goed in je opneemt. En bovendien moet je niet vergeten dat die 11 uur waarschijnlijk door een pro is gedaan. Ik denk dat de meeste mensen er wel langer over doen. Lol. Kan me herinneren dat mijn broertje jaren geleden in nog geen 4 uur door Ninja Gaiden heen was. De persoon die Cyberpunk gespeeld heeft voor de speelduur van het verhaal, die kent de game hoogstwaarschijnlijk stukken beter dan wij de eerste keer. Logisch dat hij er dan maar 11 uur over doet om alleen de MQ te testen. :)
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ziet er inderdaad meer uit als 2077
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Kwaliteit boven kwantiteit, mensen.
    Als je inclusief side quests op zo'n 30 uur zit is het toch perfect?
     
    Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Of je moet graag 500 vraagtekens af willen gaan met iets van 3 variaties er in.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind 11 uur wel echt vrij kort voor een mainquest. Dit lijkt me ook juist een spel dat het daar van moet hebben, en stuk minder van sidequests.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Mwah, Witcher kennende waren de side questen juist echt leuk dus heb ik daar wel hoop op, genoeg ruimte voor SQ's.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    sigh

    Anyway, ik heb m gepreordered, wacht verder nog ff reviews af. Vind het nog steeds vreemd en slightly verdacht dat we nog steeds 0 performance hebben gezien op vorige gen.
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    11 uur? Dan is het misschien wel een game die ik ook kan proberen.
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik vind jou juist heel sceptisch. Niemand heeft definitief bewijs dat dit "meuk" gaat worden. Over een week weet je meer.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    11 klinkt mij als heel weinig. Weet ook niet of dit waar is.

    Aan de andere kant. Zelf 40 uur Skyrim gespeeld waarvan 3 uur main quest. Omdat er weer andere titels uitkwamen nooit afgemaakt helaas. Naar Oblivion en Skyrim hadden leukere quests zoals de Bortherhood of Thieves Guild dan het uiten van alle Oblivion poorten bijvoorbeeld.

    Ik wacht sowieso de reciews en de next gen patch af. Maar zou het na al die jaren uitkijken wel jammer vinden als het een flop wordt.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    [​IMG]
     
    Cyndris en Reckuuza vinden dit leuk.
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Thieves guild Oblivion tho

    Someone disagrees tho
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2020
    Yellow 13, Jorrie en Garrett vinden dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Amateur.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja maar begrijp me niet verkeerd he, ik wil ook dat die game goud gaat worden. Maar het is op zijn minst vreemd te noemen dat er zo krampachtig over wordt gedaan door CD projekt red.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dat zegt niets. Breath Of The Wild had ook een review embargo tot op de dag van release (met veel reviews pas later), en volgens mij is dat een van de beste scorende games ooit.
     

Deel Deze Pagina