1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hard
     
    VapoChill vindt dit leuk.
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Heel lastig mannen. Heb hem al gekocht via die stadia deal. Denk dat dit echt gewoon een waanzinnige game is als die bugs er uit zijn.

    Ga er wel aan beginnen denk ik, als het TE is kap ik allicht. Sowieso ooit de ps5 versie spelen.

    Iemand idee hoe het zit met die 3 types die je kan spelen, nomad, Street kid enz? Je start namelijk de game volledig anders, andere plek en andere missie. Je mist sowieso een x aantal levels omdat je ze niet alle 3 kan spelen in 1 playthrough. Benieuwd of je na het begin wel gewoon in dezelfde mainquest terecht komt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    De main quest komt uiteindelijk altijd op hetzelfde pad uit, welke achtergrond je ook kiest. Dit werd door verschillende reviewers bevestigd.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    6 uur alleen al aan proloog in één van de reviews. Damn. :eek:
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Dan had die gozer waar ik het over had met z'n 11 uur toch fout..... gelukkig!
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ach, iemand had ook The Outer Worlds (ook een RPG) in een speedrun van bijna 22 minuten uitgespeeld. Dat zegt natuurlijk ook weinig.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De main quest is 15-20 uur. Bevestigd door meerdere reviewers. Dus die 11 uur kan makkelijk als je snel doorspeelt.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ja, of glitched zoals met Doom Eternal gedaan is. Dan kan ik het ook wel begrijpen. Vind die video's van dergelijke manieren van doorspelen altijd een verschrikking vergeleken met de realiteit. Ook verschilt het sterk per individu natuurlijk. Iemand die alles goed in zich opneemt en veel verkent heeft een veel langere speelduur dan iemand die rushed. Heb die hype van die speedruns nooit begrepen en dat zal ik denk ik ook niet. Is imo totaal geen challenge als je dingen overslaat of glitched. Zo ben ik ook wel eens in 3 uur door de MQ van Oblivion gegaan en dat is exclusief pauzes. Inclusief ongeveer 4,5 uur. Die mensen met de speedruns weten te goed wat ze doen en dan is voor mij de lol eraf. :)
     
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Power Unlimited zegt het volgende in hun review: Richt je je puur op het hoofdverhaal, dan werk je die met een paar afdwalingen inbegrepen in pakweg 40 uur af.

    Best een verschil
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    11 uur of 40, dat is geen normaal verschil meer imo, dan heeft iemand gewoon zitten glitchen of rushen om aan die 11 uur te komen. Kansloos nieuwtje imo dan. Waarmee ik jouw niet bedoel overigens, maar de redacteur die 11 uur nieuwswaardig vond.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Heb wat leaked gameplay gezien van de Xbox One S+PS4 en t ziet er oprecht teringkut uit. Echt buitensporig insane popup, kartels everywhere, lege straten, ene bug na de andere. GTA V op de 360 is nog 100x meer immersive.

    Denk dat ik t ooit wel s ga spelen wanneer ik nextgen heb over 2 jr ofzo.

    Echt ongelofelijk er bij een CD project red game 13.000 bugs getolereerd worden op release maar zodra Ubi iets laat zien is het een fuckstorm aan negatieve comments.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2020
    Zumpelvelder en Nol vinden dit leuk.
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Als iedere review het heeft over prima graphics, denk je dan niet dat de video die jij gezien hebt wellicht de game geen recht aan doet? Maybe door compressie, maybe door last-gen base-consoles die nu natuurlijk underpowered zijn voor dit soort ambitie ... ?

    Gewoon lekker 5-6 maanden wachten en dan op next-gen spelen, zonder bugs.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind dat games soms wel erg makkelijk met bugs weg komen omdat het allemaal ‘nog wel gepatched gaat worden komende maanden’. Ondertussen kopen wel al talloze mensen je product dat nog niet af is, schandalig toch?
     
    Daz en Reckuuza vinden dit leuk.
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764

    Dat wou ik dus ook zeggen, hier is het ahh joh.. Maar er komen toch nog patches en alles wordt fantastisch. En bij Bijvoorbeeld Ubi is het KUT en onacceptabel.

    Nu wil ik niet zeggen dat cdpr een slechte uitgever of cyberpunk een slechte game is, maar even dat contrast he.... Toch die fanboy bril?
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    CDPR komt er bij mij net zo min mee weg als Ubi. Deze game heeft voor mij gewoon meer potentieel, vandaar dat ik vooral verwijs naar het product in gepatchte staat. Dat is iets voor mij om naar uit te kijken. Maar die bugs? Nee, dat is zeer teleurstellend. CDPR heeft, ondanks de schaal van dit project en de impact van corona, meer dan genoeg tijd gehad om Cyberpunk op orde te krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2020
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Reviews waren toch juist allemaal op de PC en als ik IGN moet geloven mogen ze tot de release niet eens hun eigen beelden gebruiken. Dus als het goed is hebben wij qua reviews nog niets van de PS4/X1 gezien
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het went met de tijd.

    Toen voor het eerst geld werd gevraagd voor DLC wad iedereen boos. Een mappack hoorde gratis te zijn. EA en Activision waren hebberige boeven.

    Na verloop van tijd went het en vinden mensen het normaal dat als een spel uitkomt je gelijk het dubbele van de aanschaf betaalt omdat je dan ook de Season pass hebt.

    Zo is het ook met bugs in open wereld games. GTA en Assasins Creed hebben dit vaak maar zijn na een paar patches wel prima games.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Geeft mij mooi nog even de tijd om Valhalla uit te spelen. Schat nog zo'n 2 arcs en dan ben ik denk ik klaar. En anders heb ik Dragon Quest nog, dus nu is het de kunst om mij te bedwingen tot een aankoop. :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb er op zich ook wel begrip voor. Als developers een bugvrije game konden uitbrengen in een realistische tijd dan zouden ze dat echt doen. Bugs zijn gewoon complexe problemen en die vragen gewoon tijd.

    Verder vraag ik me enorm af hoe de grootte van de stad Night City zich vergelijkt met de grootte van Los Santos (enkel de stad) uit GTA V.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Het blijft speculeren, maar ik heb de indruk dat de wereld van cyberpunk ook heel verticaal is. Denk aan bladerunner, waarbij de bevolking op meerdere lagen boven elkaar leeft. De armsten leven op de bodem. Winkelcentra zijn zo ook op verschillende lagen gebouwd.
     

Deel Deze Pagina