1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Cyberpunk 2077

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 13 jun 2018.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Daar hoop ik dus op. Zoals eerder gezegd zelf geen fan van platteland en woestijn. Ik vind het juist tof als je een resurant in kunt lopen waar mensen eten en dan via de keuken waar gekookt wordt door NPCs naar het magazijn en via het steegje een brandtrap op door een bewoond en gemeubileerd appartement.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wait wut, zitten er winkelcentra in Cyberpunk 2077?
     
  3. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Die gameplay leaks moet je echt niet kijken. De "goede bronnen" die allemaal de juiste versie (net voor de day 0 patch) gespeeld hebben zijn het allemaal eens dat het op de vorige gen er ook goed uit ziet.
    De hardcopies van het spel zijn al maanden klaar en rondgestuurd. Sommige van die leaks is dus echt gameplay van het spel een paar maanden geleden. Niet vanuit gaan dus. straten zijn totaal niet leeg, is ook al bevestigd dat dit van oudere builds is, genoeg volk op straat dus.
    Ik verwacht de komende dagen gewoon een steengoede game te spelen. dat er wat bugs inzitten int begin stoort me niet als het spel daarbuiten geweldig is.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Welke bronnen? Want zoals iemand eerder aangaf heb ik vernomen dat reviewers enkel de PC versie hebben ontvangen.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.541
    Als er al zoveel gedoe is en ik moet 500 patches installeren voordat iets een soepel gaat draaien ben ik er eig al klaar mee. Er zijn genoeg games deze vorige gen die fantastisch werken vanaf launch (vrijwel smoothly), denk aan een Doom Eternal of God of War.

    Cyberpunk is al 10jr in ontwikkeling en dan ook primair voor de platformen pc, ps4 en xbox one lijkt me, dus gewoon onacceptabel uberhaubt dat er nog 2382932GB aan patches gedownload moet worden in de hoop dat het smooth draait op de inmiddels vorige gen. Dan hadden ze die shit maar PC exclusive moeten maken.

    Maar het is CD Project Red dus dan wordt het getolereerd.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is niet helemaal waar. Veel.mensen hebben hun aankoop uitgesteld. Als er geen nieuws komt dat het opgelost is kopen ze het spel niet.
    Echte fanboys kopen blind en praten alles goed.

    Het aantal patches boeit me niet. Als ik straks over paar maanden het spel koop krijg ik 1 grote patch. Ik merk het aantal patches dan niet. Gelukkig hoef ik ook niet net als op pc vroeger het geval was in UT99 tijd alle patches via een website op te zoeken en individueel te downloaden. Gaat allemaal automatisch op de achtergrond. Ik kom thuis en gooi de disc erin. Ga lekker eten en na de vaat ingeruimd te hebben kan ik spelen. Er zijn genoeg games waarbij de game te vroeg gold ging en er een day one patch van 50 Gig is.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.541
    Wanneer een game gereleased wordt en mensen stellen hun aankoop uit lijkt me dat ook niet het ideale voor een developer of uitgever.
     
  8. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    In jouw situatie komt dat prima uit ja, maar het blijft gewoon onacceptabel dat een product in deze staat op de markt komt. In potentie is het gepatched vast een hele goede game. Maarja, dat was/is bijvoorbeeld Anthem ook en die werd ook met de grond gelijk gemaakt. Eens met Reckuuza, deze praktijken moeten eens afgelopen zijn..
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.541


    OK IK SPUIT ECHT OP DIE MUZIEK

    DOOM ETERNAL MUZIEK VIBES
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Vergelijking vind ik niet op gaan. Anthem is een online only game. 5maanden later was de game dood en heb je niet dezelfde beleving als je hem dan koopt. Ook wist je bij kopen niet dat het lootsysteem zou worden aangepast en wat je na release mocht verwachten.

    Bij Cyberpunk kun je transparant zien wat je krijgt en wachten, kopen of gewoon niet kopen. Je hoeft de game niet te kopen en dat zullen redelijk wat mensen ook doen. Mensen accepteren het ook niet al wordt hier wat anders gezegd. Veel mensen stellen aankoop uit wat tot afstel leidt als er weer andere games voorbij komen. Dus ze gaan het wel voelen in de portomonnee. De verkopen zullen lager zijn dan bij een vlekkeloze release.
     
  11. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Zag het gisteren bij het youtube kanaal van Open World Games. Geeft elke dag updates over de games.
     
  12. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Wacht nu maar even tot morgen ofzo allemaal voordat je alles gelooft was online staat.
    Genoeg reviewers zoals metacritic enzo die het spel 9/10 geven.. zullen ze niet doen als het spel onspeelbaar is door bugs he..
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.541
    [​IMG]
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wat? De spelrecensies zijn toch redelijk positief.
     
    Tim en Reckuuza vinden dit leuk.
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ook hier is veel argwaan naar critici. Altijd al geweest.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    De game word trouwens al op twitch gestreamed nu.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.541
    STUUR ME S BASE PS4 GAMEPLAY DAN
     
  18. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    is er niet, of toch nog niet van de huidige build of met de day one patch. Kzeg het toch, die beelden die jij kan gezien hebben gaat over oude builds.. niet te vergelijken met de game van morgen. Wacht dus nog even af ipv alles te geloven wat je ziet, is niet representatief volgens mij
     
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hier:



    Echt helemaal niet verkeerd, in acht nemende dat dit zware compressie heeft.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.541
    Garrett vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina