1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dé Site Voor Speaker Reviews?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dDirk, 26 okt 2004.

  1. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hey,
    Ik zoek me nu al een tijdje de pleures maar ik kan maar geen goede site vinden met veel en goede reviews van Speaker setjes.
    Ben namelijk erg opzoek naar een goed 5.1 set voor mijn Xbox :)

    Weet iemand hier nog een goede site?

    Alvast Bedankt,

    Gr Dirk. *)
     
  2. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Google'en werkt altijd erg goed. Gewoon zoeken op {product name] review. gear.ign.com heeft ook een aantal reviews.
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb google al helemaal leeggeplukt ;) Maar zal die link van je es bekijken, tnx!
     
  4. JUNKIE

    JUNKIE Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier geen link naar een site met reviews maar wel een aanrader voor een goede speakerset waar je zeker weten geen spijt van zult krijgen.
    LOGITECH Z-5300 5.1 speakerset.............THX gecertificeerd dus fenomenaal geluid.
    Heb de set gekocht bij de MAKRO voor € 160 en never nooit nie spijt van gehad.
    Voordeel: compleet afgeleverd met alle kabels e.d. dus ook met console adapter die je zo kunt aansluiten op je geliefde box. Tevens ook voorzien van een gave afstandsbediening.
    Eenmaal alles aangesloten wil je nooit meer iets anders.
    JUST A TIP.......................(kost een paar centen maar dan heb je ook wat!)
     
  5. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    maar geen doldy digital
     

Deel Deze Pagina