hallo wij Zijn de crew van de halo clan D0M ( dutch 0wning masterchiefs ) Wij willen hier vermelden dat we een echte Clan zijn geworden Officieel dus. Wij vragen hier om aandacht van alle Halo gamers die XBC bezitten We verzoeken u ook dan om even naar onze site te kijken We zijn nu halo 1 clan maar zodra halo 2 uit is zijn we halo 2. Kijk aub hier even na en mischien wil je de clan wel joinen. M.V.G PoX
Kerel wat is dit dan voor stakker zooi...had je nie wat beter je best kunnen doen met die site. Spelen jullie ook matches of is het meer zo'n fun clan. Lijkt mij als halo 2 uitkomt dat je eerst een beetje de mappen uit je kop gaat leren en goede tactics bedenkt. (als je die hebt tenminste).... Waarom meld je dit hier...om effe stoer te doen?...als je nou zegt van jongens wie een trial wil pm me maar ofzo. beetje raar topic om een thread over te starten maar goed.
Jezus man kun je niet lezen ofzo! "de huidige lay-out is een placeholder." Eerst lezen voordat je mij gaat beledigen! (Ik heb de site gemaakt)
ja In youre face. En we oefenen nu op halo xbc en de maps kennen we wel na een weekend hoor en de tactics zijn altijd anders. Probeer je hier effe stoer te doen ofzo stakker en site is UNDER CONSTRUCTION> WEET JE WAT DAT IS. dat is dat ie nog in de maak is dus effe dimme ja voordat je iemand afkraakt
Dat hebben de meeste clans als ze nog maar 24 uur bestaan Maargoed, 1 ding is zeker: Jij komt er nooit in
Je hebt gelijk, sorry Ik kan er gewoon niet tegen als mensen hun mening al klaar hebben zonder dat ze de site ook maar hebben gelezen
hahahhahahahhaha....LOL mwa we houden het netjes hier....maar heb niet echt behoefte om bij van die lal naabs te komen.
Hey hebben jullie misschien een keer zin in een clan match tegen ons op XBC. we zijn van SDA en ik denk dat als jullie nu pas begonnen zijn niet veel kans maken.(niet ego bedoeld ofzo) Maar als jullie eens een keer zin hebben hoor ik het wel. We hebben trouwens ook een site zie mijn signature. En btw dit geld niet alleen voor jullie maar voor elke clan.
Allemaal leuk en aardig dat jullie een clan hebben maar dit forum is voor Live games en zoals jullie allemaal wel weten is Halo niet Live enabled. Ik adviseer je hierbij je members op een andere manier te winnen, b.v. door tijdens het spelen mensen te vragen. Hoe kun je anders het beste overtuigd worden van iemand skills, tijdens het spelen lijkt me Topic loopt beetje tot een spam topic uit en gaat nu dicht