Yow! Ik heb nu ook sinds 2 dagen een Xbox (Uit USA GeImport). En ik kan zeggen dat dit het echt gaat worden ... ik heb nu pas 2 spellen, Halo en Amped Snowboarding, maar deze zijn tien x beter dan hun Ps2 Genre counterparts,...ik bedoel, voor elk genre heeft de Xbox (!!!!!! Nu Al - net 1 mnd oud - !!!!!!) een beter spel liggen, bijv.... First person shooter : Vond ik Red faction, en 007 goed. Xbox Alternative : Halo , die veel beter en mooier is! Figting : Vond ik Doa2, en Tekken Tag goed. Xbox Alternative : Doa3 , blaast deze 2 keihard weg! Xtreme sports : Vond ik Ssx Tricky, en THPS 3 goed. Xbox Alternative : Amped,veel vettere gfx,straks ook THPS3(Maar dan echt mooi) Zoek alleen nog ff een game die beter is dan Gt3, want dit is toch echt samen met Gta3 en Metal gear Solid 2 (Die allebei ook op Xbox uitkomen) de top 3 van de Ps2 ..... Mischien dat dat Project gotham racing is, maar ik denk toch eerder dat die rally game die eraan komt, (WRC??!!?) Gt3 er uit gaat BLAZENNNNNN...maar ja, dat weet ik nog nie... Xbox = Da Future (Definately) Oja,Kgeef hier nog ff mijn REVIEW van mijn games: ######################################################### HALO ######################################################### - Graphics - 9.7 - Bijn perfect,framerate is maar 30! - Sound - 10.0 - Je zit in t spel met Dolby 5.1 !!! - Gameplay - 9.5 - Supergroot spel, Verveeld niet !!! ######################################################### - Totaal - 9.7 ######################################################### AMPED SNOWBOARDING ######################################################### - Graphics - 9.5 - Prachtige 8tergronden, heel wreed! - Sound - 10.0 - Je eigen muziek !!!+ 150 andere!!! - Gameplay - 9.7 - De tony hawk feeling ...rules !!!! ######################################################### - Totaal - 9.7 ######################################################### Greetz, Mark.
Thanks voor uw reviews! kort maar krachtig? haha keertje bij mekaar komen voor een 16 player halo teamplay? (waneer wouter zijn xbox heeft, en we nog iemand vinden) oh wacht ik heb maar 2 controllers.... anyways welkom
PGR kickt de aarz van GT3 En ander is het Rallisport Challenge, maar dat is toch wat anders dan GT3..
Ik ga vandaag een bestelling doen bij DVDBOXoffice...weet iemand hoeveel alles kost, ik bedoel, de shipping/verzend kosten, tax etcetc...(alles wat dus boven het bedrag van de spellen komt.....)
Voor games en controlers enzo hoef je geen shiping kosten te betalen maar voor de console is het 60 CAN$. Ik krijg mijn xbox eind deze week of begin volgende week
Als het goed is krijg je een melding als je een PM binnen krijgt (Per email, of je krijgt een popup op je scherm zodra je het forum bezoekt) dus je hoeft niet steeds te zeggen Check je PM bij mij schiet het echt niet op.. tering psxshop.. en de post schiet ook niet op met mijn andere pakketje grr
whaha nog iets grappigs mijn converter van 220 naar 110 volt is gesmolten hij stond een nacht 7 uur aan ofzo - smelt smelt echt weird, nie zo goeie kwaliteit denk ik,, maarja hij werkt wel, je brad er alleen je klauw aan als je hem oppakt
Metal gear solid 2 (x), GT3, Tony Hawk 3 en GTA3 3 komen volgens mij niet op de xbox uit hoor. Dat Amped ziet er verdomd geil uit ja! Er bestaan denk ik wel 50 genres, als je het kritisch bekijkt, en het is onzin (feit) dat de xbox op elk genre betere spellen heb. Maarja, wat wil je ook, de ps2 bestaat al 3 jaar ofzo.. Maar als de games opzet beter wordt, gaat die xbox het wel worden ja. En iets bruuters dan gt3 zal je denk ik niet krijgen, tenminste, voorlopig dan.
GTA 3 = Staat gepland voor Xbox, als MS Take Two overkoopt komt die sowieso.. GT3 = Komt niet, omdat Sony volgens mij ook een groot aandeel heeft in die developer MGS X (Is NIET hetzelfde als MGS 2) Komt wel, dat is iniedergeval wat Konami zegt THPS 3 komt WEL Ergens rond April 2002.. (ja het is laat..)