bestaat er een rally spel waarbij ze helemaal de rally van Dakar hebben nagemaakt? dus ook met alle onderdelen zoals auto's, motors vrachtwagens etc.? lijkt me wel vet maar volgens mij bestaat het niet en ik vraag me af waarom het niet bestaat
heb d'r ook eens een op de PC gespeelt maar dat was diep en diep triest (staat niet bij game rankings... was volgens mij gewoon Dakar (2?) ook...)
srry maar het kan me ni schelen of zo'n spel uit komt of niet, ook al komt ie uit, dan koop ik hem toch niet
Aan jou reactie hebben we nou echt iets! bedankt voor je steun Lijkt me best vet spel... Volg de dakar nl ook wel (zwaar) edit: sorry net ffe op die link gekeken en sluit me toch bij jullie aan nee dit is een schande voor de dakar
Ik zou niet weten of er al een spel is waarin alle door jou genoemde onderdelen zitten (Dakar 1, speelde ik en die zoog) Edit: Die screenshots van die link zien er oko erg Xbox-onwaardig uit, lijkt meer op een PSX game
probeer dakar 2 eens op XBox, voor 10€ vind je em wel ergens ik zeg niet dat het een topspel is, maar het is wel leuk als je de dakar eens zelf wil rijden
paris-dakar rally was het eerste deel op de PS2. Dakar2 is het spel op de Xbox en 3 minuutjes geleden zat ik het spel nog op de xbox te spelen. Opzich best een leuk spel, maar je hebt het snel wel een keer uitgespeeld. Ook is het niet realistisch. Maximaal pak je per etappe 1 minuut 30, terwijl het in het echt vaak al uren kan zijn. De eindstanden zijn bij elke etappe nagenoeg hetzelfde. Ik win, Loprais altijd 2e, Tchaguine altijd 7e en de Rooy altijd 15e. Ik vermaak me altijd nog goed in het spel en de multiplayer is oke. Verder is alles makkelijk. Het enige wat een uitdaging is, is de dakar met de auto op Hard rijden. Ik heb echt alles uitgespeeld en ken elk parcours uit mn hoofd, dus ik denk dat ik toch wel tot de xbw Dakar-masters behoor. Mocht je verdere vragen hebben over het spel, dan kan ik altijd antwoord geven.
Kan je ook, net als in echte Dakar, door de woestijn rijden? Dat je echt zandheuvels meepakt en een goede weg moet "zoeken" om erdoor heen te komen?
ik heb dakar 2 gekocht voor de gamecube vanmiddag, en idd je moet wel een btje zoeke, maar je hebt een 'te' goed GPS systeem das wel een nadeel... je volgt de pijl in je radar, en je komt op je bestemming..... das tenminste zow in de woestijn... in Frankrijk en Spanje rij je gwoon op afgezette circuits... kweenie of da in et egt ook zow is, maar da vonk wel minder.... verder rijden de vrachtwagens als Auto's maar dan wat minder snel en je moet iets eerder insture, maar je moet niet denken dat je je best moet doen om een bocht door te komen, want das pas zo als je je bak een btj gesloopt hebt..
Je hebt slechts twee woestijnetappes. Eentje in de Sahara, daar is het uitkijken voor rotsen en zijn er mooie zandduinen, de andere is in de woestijn van Mali, hier zit veel kamelengras en is het uitkijken voor zware graspollen. Je bent zo'n 2 a 3 minuten bezig met een etappe, dus behoorlijk weinig genieten van de echte woestijn. Je GPS-systeem wijst met een oranje pijltje aan waar het volgende checkpoint ligt. Hier moet je gewoon achteraan rijden en dan kom je er wel. Geen echte uitdaging als de echte Dakar. In het spel is het ook maar heel kort spelen. Niks endurance aan dus. Ik hoop nog altijd op een deel 3, waar alles veel pittger en realistischer is en waar je soms echt een half uur of meer met een stage bezig kan zijn.