(edit: al veel minder) damn WouteR! Ik zit net een heel verhaal te typen tegen die gozer van Splinter Cell Help, echt een groot stuk, Sluit jij de boel voordat ik op zenden duwde! hij wil toch gewoon wat hulp? je ken hem wel sluiten, maar het aantal threads word er niet minder mee hoor! echt ruk is dit
Oh well. Je had het hem toch kunnen emailen Bijna iedereen zit dat grote topic staan, er zijn een aantal (blinde) uitzonderingen.
hehe ach ja, maar met kerst moet je je medemensen een beetje helpen joh. Ik wou 0.0001 promile van mijn toetsenbord afschrijving doneren aan iemand die ik helemaal niet ken. Als dat geen kerstgedachte is!!
WouteR vind het liev dat je hem wou helpen Moest alleen even handelen in naam van de overzichtelijkheid en wou jou daar niet mee pesten
Als er met spellen zoveel vragen zijn maak er dan een apart forum voor. De overzichtelijkheid is ver te zoeken in zo'n grote draad. Net zoals met morrowind, daar zullen ook nog wel heel wat vragen over komen.
Er is een apart Game Help forum. Dat lijkt mij goed genoeg. Anders gaat de overzichtelijkheid ook achteruit door teveel forums aan te maken.
Waarom loopt iedereen toch altijd zo te zeiken tegen WouteR?? Ik snap dat niet. Hij is wel een van de mensen die ervoor zorgt dat dit een goed lopend forum blijft. Ik bekijk bijvoorbeeld regelmatig van die gesloten threads en kijk dan waarom ze gesloten zijn. Van alle gesloten threads, ben ik het voor ongeveer 99% eens met WouteR zijn beslissing. Wou het toch even melden. WouteR, ga zo door en hou het forum draaiende.
psst... zoiets heet.......preventief handelen!! Het verkloot alleen maar de sfeer als we eerst gaan spammen en daarna ik er een slotje op moet gooien (verpest ook mijn humeur, ben net wakker )
Sorry, hier even een reactie: wees nou eerlijk, crew; Wat is het verschil tussen dit en deze thread? Ik noem dat met twee maten meten.....
Ehhh? Ik zie daar toch 2 geheel andere topics staan : Topic over fora zou uitlopen op spammen (staat er toch?) en dat andere topic gaat helemaal niet om WAAR je het download maar om WAT je download?