Ik heb een probleempje met Live wat ik dus niet snap. Is nogal logisch natuurlijk anders zou ik dit niet posten Maar in ieder geval mijn Live doet het dus wel, maar vaak ook weer niet. En dat snap ik dus niet. Ik heb een Planet ADSL comfort en dat is dus snel genoeg. Daarbij heb ik een Acatel (ofzoiets) speedtouch USB modem en alles is gewoon goed aangesloten. Alleen het rare is dus dat ik de ene keer gewoon Live opkom en als ik alles een keer heb uitgezet en daarna weer op Live wil dat ie dan niet meer werkt. Dan moet ik alles weer uitzetten ongeveer 10x ofzo en met een beetje mazzel doet ie het dan ineens weer. Dus hoe komt dat in godsnaam?? ps: Ik weet niet zkr of dit in een eigen thread moest maar ik kon geen centrale vinden waarin dit zou moeten staan.
Nou heb dat modem dus via een usb verbinding in me pc zitten. En dan heb ik zo'n kabel (ben de naam ff kwijt maar weet 100% zkr dat het de goede is) naar me Xbox toe lopen.
Topic gesloten .. lees deze thread even door planet de alcatel speedtough usb modem geeft problemen met updates hier is nog geen oplossing voor ... ik open hier een centrale thread voor... ALs je probleem gaat over ICS (internet connection sharing) kan ik je hier misschien op weg helpen