Dancing Stage Unleased 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door The_Dutch, 2 dec 2005.

1. The_Dutch

The_Dutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo's,

Bij de releases op XBW staat dat Dancing stage unleased 3(Dance dance ultra remix) in het 4e kwartaal van dit jaar uitkomt, naar mijn weten is dit toch het vierde kwartaal, betekent dat een uitstel van de release aangezien er geen precieze datum bekend is?

verder weet ik ook nog niet hoe dat allemaal zit met die mat(jes) die er bij zouden zitten.

Iemand bruikbare informatie?

2. The_Dutch

The_Dutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar is niemand bekend met dit spel? ;(

(of ligt het aan m'n vraagstelling?)

3. The_Dutch

The_Dutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet iemand dit bericht wel? (vroeger kreeg ik nog wel eens berichten terug :confused:)

Post anders iig IETS als teken van leven :/

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ken het spel wel.. Geen idee waar de matjes te krijgen zijn, heb er wel even naar gezocht toen deel 2 uitkwam. Beter? ;)

5. The_Dutch

The_Dutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yay, een levensvorm ;D ??

Maarja, er staat dus release 4e kwartaal, maar geen datum, zou die er niet moeten staan dan, 4e kwartaal duurt niet zo lang meer ;(

6. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    The_Dutch, zou jij jouw topic AUB niet constant willen kicken? dat wordt erg irritant en onoverzichtelijk..

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    4e kwartaal, misschien weet xbw t niet, maar zou ook goed kunnen dat hij later uitkomt. De tijd zal het uitwijzen, maar het boeit me niet zo heel erg (kga geen xbox spellen meer kopen nu de 360 in mijn huis komt als ie niet meer uitverkocht is O-))

8. The_Dutch

The_Dutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar natuurlijk meneer ;)

Maar als het dus langer duurt, moet dat dan niet op de website van konami staan ofzo?
    Snap er niet veel van, maarja tijd zal het leren O-)

9. Yko

Yko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niks over dit deel, maar heb laatst wel op internet zitten zoeken naar die matjes, en ze zijn toch wel via bepaalde internetwinkels leverbaar. (bijvoorbeeld 2 matjes voor 45 euro ofzo)

Weet niet precies waar, maar googlen helpt veel.

Deel Deze Pagina