DARK ANGEL op XBOX ! Yeah Dark Angel (mijn fovoriete Tv serie ) komt binnenkort uit op op de Xbox . Sierra heeft de Site van Dark Angel Gelaunced, met daarop ook een Trailer van het spel. DEZE GAME GA IK (bijna) ZEKER OWNEN ! Ruled !, original cindy zit ook in de trailer en de rest van de bekende mensen. en het mooiste , de stemmen worden niet gedaan door een of andere onbekende Vrouw of man , maar gewoon door Jessica Alba en Michael Weatherly (van de serie gewoon) .. dit geeft mij volgens mij echt het idee van een yummie Title ... SITE : DARK ANGEL Trailer : Dark Angel Trailer
Ben benieuwd of je haar in digitale vorm de kleren van het lijf kunt schieten Dat meisje ziet er echt zooooooooooooooooooooooo lekker uit. Bijna net zo lekker als mijn vriendin (bijna).
OOOOH FUCK*NG ****** ! de serie ruult, kheb elke aflevering gezien en niet alleen vanwege Maxie ... Gewoon een goed verhaal; toffe muziek; vette moves; EN MRS. ALBA NATUURLIJK! woei yeh! *trailer is btw ook kewl, en grafisch ziet het er ook zeer goed uit daar gaat het om toch naja ik ben weer happy en jullie hoop ik ook aaaaaaaaaaaaaaaaah.... mzzl Max en Abe
damn Jessica Alba is in het "echt" ook met die Michael Weatherly getrouwd .. Ik wil ook Acteur worden