Ja mensen, webbased online games.. .we spelen allemaal er wel een.. naja.. een hoop mensen dan.. best vermakelijke spelletjes moet ik eerlijk zeggen. Vroeger speelde ik altijd Empirequest (en ik was er ook redelijk goed in moet ik eerlijk zeggen) maar helaas is die game al een langere tijd offline omdat de maker EQ2 wou maken... Maar dat is niet zo gelukt ofzo.. In iedergeval.. ik vond dat ik wel langgenoeg gewacht had en ben maar Daark-future gaan spelen.. In deze game ben je een crimineel en moet je hogerop zien te komen. Best vermakelijk tot nu toe moet ik eerlijk zeggen. Ik weet niet of er nog meer mensen zijn hiero die dit spelletje spelen.. maar misschien dat we een beetje samen kunnen werken ofzo. Of iig elkaar wat helpen met info uit te wisselen ofzo.. naja.. ik hoor het wel de link: www.dark-future.org
valt me eigenlijk een beetje tegen dat zoweining mensen deze spellen spelen voor zo'n gameloving groepje
Amorack (www.amorack.nl) De eerste ronde is net voorbij, dus even geduld als je mee wil spelen. Het is een soort Lotr unit turn based dinges(strategie achtig iets) en is erg leuk. Ik kwam in het midden van de eerste ronde erin dus heb me niet volledig kunnen ontwikkelen. Hoop dat dat deze ronde wel lukt. Ik raadt het spel jullie zeker aan, en blijf ook hangen Have fun
Ik was een tijdje verslaafd aan darkgalaxy (ww.darkgalaxy.com) maar na een tijd had ik zoveels ticks/turns gemist (school, niet op willen staan in de nacht) dat het geen zin meer had. Ik ga dit spel proberen.