Op Gametrailers.com is er al een trailer met Frans commentaar. Waarin je de trainings missie zit. Het eerste level dat anders zal zijn dan die op de PC. De rest van de mainquest blijft hetzelfde.
Het laat de Alpha versie van de game zien waarin de x360 controls succesvol is aangepast. Speciale effecten zoals Blur, Magische Effecten, Texture Rendering e.d. zitten er nog niet in. Ik vind het filmpje er al mooi genoeg uit zien zonder.
De Nieuwe content zal iets zijn in de vorm van items, weapons, armor, magie, moves etc. Daarnaast gaan ze ook nog veel dingen aanpassen die de PC gamers hadden gevraagd zoals het verbetering van evenwicht tussen classes/jobs en ook mbt de Multiplayer mode. Het team dat aan de multiplayer mode werkt is overigens dezelfde als de gasten die aan de MP van Splinter Cell's Pandora werkte dus dat zal wel goed zitten dan denk ik.
Wat je tegenwoordig vaak ziet gebeuren is dat het deel mensen die de game kopen niet echt meer voldoende opbrengst in het laatje brengen. Het is net genoeg om quitte te spelen met een marginale winst. Dus wordt de game geport naar een console waar de kans op illegale software kleiner is en meer winst te halen is in de nadagen van de game. Nog even flink cashen alvorens ze aan de nieuwe game beginnen.
Op zich vind ik het niet erg dat ie op de X360 komt aangezien ik hem niet op de pc gespeeld had omdat het te buggy was en op dat moment andere games had om te spelen. Aangezien Oblivion qua controls mij op de x360 meer bevalt dan de pc versie vind ik dat een extra motivatie om deze game ook op de console aan te schaffen.
Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2007