1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruikte deze wiki altijd tijdens het spelen :).
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik vind persoonlijk http://darksouls.wikidot.com/ beter.

    Zou ik niet meteen doen. VIT en END moet je ook mee levelen, STR is voor je damage lang niet zo belangrijk als upgrades, zeker op het begin. Check even de stat bonussen van je favoriete wapens en laat het daar vanaf hangen. Die souls kun je ook spenderen aan titanite. Normale shards kun je voor 800 halen bij Andre of Astora in de Undead Parish en large shards kosten 5000 bij de merchant op het dak van Sens Fortress of 4800 bij de Anor Londo blacksmith.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2013
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh, die wikidot ken ik ook :eek:. Als die half zo goed is als die van Demon's Souls wikidot, dan kan je die zeker ook gebruiken. Beide goede keuzes IMO.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Bedankt voor de tips. Zag net trouwens dat ik nu al 83 uur in DS heb gestoken 8) Dat is voor mij echt een ongekende tijd!
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik begin de komende week even overnieuw met de game. Was voordat ik verhuisde tot voorbij de eerste bel gekomen (na de 2 gargoyles op het dak), maar nog niet veel verder.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vreemd trouwens dat die walkthroughs het wel over een suicide run hebben in de graveyard maar niet naar New Londo Ruins en Valley of Drakes :confused: Terwijl je daar toch een aantal erg handige items vandaan kan plukken
    Firekeeper Soul, Large Souls of the Undead, Dragon Crest Shield en Astorias Straight Sword. Vooropgesteld dat je de Master Key kiest als gift.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die firekeeper soul kun je altijd gaan halen idd. Maar is imho wel minder belangrijk dan de kickass wapens die er op de graveyard liggen
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Dragon Crest Shield is anders een hele verbetering ten opzichte van mijn Cracked Round Shield hoor :+
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    De Zweihander!

    En vergeet die verrekijker niet.:cool:
     
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zie daar persoonlijk weinig interessants tussen zitten, behalve de shield. Maar er zijn ook genoeg interessantere shields (Black Knight Shield en zelfs Hollow Soldier's Shield) Firekeeper Soul is natuurlijk erg interessant, al zijn er meer in 1 playthrough te vinden dan je er daadwerkelijk kan gebruiken.
     
  11. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    shit, deze game is intense! ik schijt in m'n broek voor allemaal die monsters. ik ben nu in depths, die kut slijmdingen schrik je je de tering van :+.

    ik was ook echt zenuwachtig toen ik dat witte licht van de bossbattle tegenkwam, minstens een kwartier staan piekeren of ik het wel aan zou durven met maar 4 flasks over. jezus christus, kwam daar ook meteen een big ass draak aan dan. moed zakte me spontaan in de schoenen. :+

    heel erg toffe game, sowieso een van de betere die ik gespeeld heb in lange tijd. dit spel laat je soms echt hopeloos voelen en je moet veel geduld hebben, want je wordt hard afgestraft als je uit frustratie gaat rondrennen als een idioot, maar iedere kleine overwinning geeft zoveel voldoening, dat het de frustratie waard is.
     
  12. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Ja The Depths, good times. New Londo Ruins ga je ook geen plezierig uitstapje vinden, eigenlijk is er geen enkele zone die niet iets onheilspellendst over zich heeft. Wat een game ook. :D
     
  13. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    New Londo Ruins is een heel vet gebied! Al blijft het beste gebied de Painted World :)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Pure white world tendency event start vandaag voor Demon's souls :)
     
  15. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    oeee hoe lang duurt dat?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik geloof een week, weet ik niet helemaal zeker
     
  17. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    1 week idd.
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat is dat Pure white world tendency precies?
     
  19. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is in Demon's Souls. Je hebt daar te maken met tendencies. Als de wereld neutral is, is er niks aan de hand. Is ie Pure Black, dan zijn alle tegenstanders 2x zo sterk en hebben ze 2x zoveel health maar leveren ze meer souls en droppen ze betere items. Bij Pure White is het allemaal een stukje makkelijker dan neutral. Dit is voor de nieuwe spelers om in te komen in de game. Iets wat ik niet echt goed vind, want je moet gewoon gelijk met je neus in de feiten gedrukt worden dat die game ontzettend lastig is.

    Maar naast World Tendencies heb je ook Character Tendencies. Dit ligt aan je acties die je gedaan hebt (bosses killen, bepaalde npc's, etc) waardoor je ook Pure White of Pure Black kan worden. Als je een van die tendencies bent, kan je weer op speciale plekken komen waar je met de andere tendency niet kan komen.

    Erg complex allemaal en weet nog niet of ik het helemaal goed heb. Heb er eens over ingelezen en het geeft wel een extra laag aan de game. Maar je hoeft je er niet mee bezig te houden om het spel uit te spelen. Alleen wel als je alles uit de game wilt halen.
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Lijkt me wel grappig om voor deze game een XBW challenge te houden.. Iedereen start met een nieuwe gamertag en meldt zich aan op de site waar de normale challenges gehouden worden, vervolgens heb je 1 a 2 weken om zoveel mogelijk achievements in deze game te halen. Iedereen heeft nieuwe gamertag, dus gelijke kansen..

    Leuk idee of teveel gedoe?
     

Deel Deze Pagina