1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dark Souls [Deel III]

Discussie in 'Games' gestart door Coentjuh, 4 jan 2013.

  1. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    vandaag de limited edition voor 4.97 gereserveerd bij dixons, morgen middag even ophalen. ben erg benieuwd!
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Darkroot forest is inderdaad niet veel aan, hoewel het best vermakelijk kan zijn daar een beetje rond te hangen in human form. Voor veel mensen is dat hun eerste PvP ervaring dus hebben ze geen idee wat ze aan moeten als ze dan uiteindelijk een invasion weten te bemachtigen.:+

    En met gankers is het in Anor Londo pas erg. Ofja, het zijn niet echt gankers, maar ik heb daar zo vaak invasions gehad dat ik tegenover twee sunbro's stond in full Havels met een host die 10 meter verderop stond te healen.:emo:
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijn SL 125 ook nog wel. ^^
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb mijn STR build ook maar naar 70 geleveled. Een aanrader voor PvP: Dragon King Greataxe. Waardeloos wapen om normaal te gebruiken, maar die R2 aanval is echt hilarisch.

    [yt]2-kYKXcBB4c[/yt]
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Doe mij deze maar, demon greataxe is het geloof ik?

    [yt]RtT2xYZbWBs[/yt]
     
  6. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wat een held.:lol:
     
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Hahaha _O_
     
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat level 70 of level 125 nog steeds een te groot verschil is hoor :p Volgens mij kan ik jou dan niet eens invaden.
     
  9. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn vrouwelijke wanderer is op pad gegaan.
    Iemand nog bepaalde tips voor een beginner??
     
  10. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    1) Sorcerer and Pyromancer zijn misschien betere starting classes indien je niet bekend bent met de serie ivm early on magic usage.
    2) Wen jezelf aan dat je altijd je shield omhoog hebt.
    3.) Geduld, want doodgaan zal je vaak, zodra je bij een bonfire bent upgrade je skills altijd en maak je souls op. Tevens moet je de gevonden "lost souls..." bewaren en alleen gebruiken bij een vendor of bonfire, zodat je ze niet onnodig kunt verliezen.
    4) Stop geen points in resistance dit is het NIET waard. Bedenk op welke stats/magic/weaponskill je je wilt focussen en stop voor elke 3/4 punten die je hierin stopt ook een punt in Vitality en Endurance.
    5) Als je merkt dat het stroef gaat, zoek even het internet na voor het krijgen van het Dragon Sword en steek wat tijd in zogenoemde grindspots. Ook is er een extra "suicide run" die je in het begin kunt doen voor een extra estus flask.

    Meer schiet me zo niet te binnen, succes!\o/
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Tering die Phalanx in de Painted World is met Pyromancy echt een awesome farmspot. Paar Great Chaos vuurballetjes erop en binnen een half uur 200.000 souls :D
     
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Volgens mij is het 10% van je level +10 voor online.

    Ik heb nog wel een 121, maar die is absoluut niet voor PvP gebouwd.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2013
  13. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Deze twee tips weet ik niet zo zeker. VIT en END zijn minstens zo belangrijk als STR/DEX dus kun je ze beter gelijk houden, en daarnaast zou ik de Drake Sword ook niet gaan halen voor een eerste playtrough.
     
  14. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    - Het Drake Sword is voor elke class een wapen wat je lang kunt gebruiken en minimaal hoeft te upgraden, dus nuttig. Vooral als je nog niet precies weet welke kant je op wilt qua speelstijl en bovendien is het een kleine moeite het ding te krijgen.
    - Daarbij denk ik dat je beter meer damage kunt doen, dan de mogelijkheid hebben het te kunnen incasseren. Want bij de meeste bosses is elke klap die je incasseert sowieso 1 teveel. Je kunt je daarom beter bekwamen in het ontwijken van aanvallen en je punten besteden in pure offence (persoonlijke ervaring). Als je gaat voor een magic build is het bovendien helemaal niet nodig dex/str te levelen boven de req voor het weapon/shield wat je wilt gaan gebruiken.
     
  15. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ja, dat is inderdaad een beetje het probleem. Upgraden is gewoon heel belangrijk in Dark Souls, en omdat de Drake Sword met dragon scales gaat (die je nog niet hebt) verwaarloos je dat aspect in zijn geheel, op een eerste playtrough nog wel. Wat je dan dus krijgt is een onervaren speler met een veel te sterk wapen in het eerste deel van het spel, maar op een gegeven moment slaat dat om en krijg je een speler met een te zwak wapen die geen idee heeft hoe wapen upgrades werken. Maar dan sta je dus wel mooi in Anor Londo met je Drake Sword, die ook nog eens geen stat scaling heeft en waarvoor je op dat moment waarschijnlijk de scales nog niet hebt om er op te verspillen.

    Laat ik het zo zeggen, als ik een sign zie en diegene draagt een Drake Sword summon ik hem niet.
     
  16. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Hangt er vanaf welke covenant volgensmij. Darkwraiths is idd jou level-(10%+10) voor iedereen die onder jou level zit en volgensmij oneindig voor iedereen die boven jou level zit. Darkmoon covenant volgt die 10% regel volgensmij voor zowel onder als boven jou level.

    Jullie kunnen denk ik het beste de red sign soapstone gebruiken. Dan kan je iedereen die boven jou soul level is als dark phantom in je world summonen. En lijkt me het makkelijkste manier om op een bepaalde plek af te spreken.
     
  17. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Begrijpelijk, het upgraden van het drake sword is de effort/gain ratio lang niet waard.

    Dat terzijde vind ik dat het voor een beginner een leuk dingetje is als men nog niet weet welke kant hij/zij op wilt. Ook met een drake sword ben je nog met een klap of twee dood, in dat geval dan kun je beter een spear nemen voor de veiligheid ;). Sowieso moet je dat ding vrij snel dumpen, maar toch scheelt het je early game een inferieur wapen te moeten upgraden. (of je moet direct die graveyard run doen voor zweihander/winged spear, wellicht goed plan voor Vato G)
    Daarbij kom je in het spel al vrij snel betere wapens tegen, zoals de lightning spear, quelaag's furysword, moonlight greatsword. Maar goed ik heb mijn eerste playthrough vrijwel enkel gespeeld met pyromancy en heb dat hele drake sword amper gebruikt, heb er echter plezier in dat soort dingen dan toch te obtainen.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
  18. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    En daarom zeg ik dus, VIT en END niet verwaarlozen.;)

    En al helemaal als je een Drake Sword hebt want die scaled niet eens mee met DEX of STR.
     
  19. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik heb nooit gezegd verwaarlozen. Het is een afweging die je maakt van of boss eerder dood, of jij meer klappen incasseren (en dat zijn er nooit meer dan je dmg doet). Vandaar dat mijn prioriteit altijd heeft gelegen bij meer dmg output, maar goed zoals je al aangeeft dat is persoonlijk. Ik heb trouwens altijd meer in endurance gestoken dan vitality, maar dat heeft te maken met liever willen dodgen/blocken/sprinten dan klappen krijgen. :p

    (drake sword was suggestie voor tussenoplossing/startersweapon en nooit meer, want dat ding is pauper vrij snel)
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2013
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik blijf het maar herhalen, Drake sword is alleen leuk zolang er nog geen Black Knight sword voor je gedropped is :+

    Drake sword gaat alleen de eerste helft van NG mee maar BKS kun je gerust mee tot het einde van NG+ doen
     

Deel Deze Pagina